Anonym (Gräsligt) skrev 2017-11-25 22:24:07 följande:
Till TS och övriga som tronar efter andra män.
Har ni tagit upp hur ni känner med er partner? Verkligen rakt ut sagt "Hörrudu, nu är det så att det känns väldigt platt och intetsägande i den romantiska / intima kontakten mellan oss, och det har gjort att jag fått upp ögonen för andra män jag ser, jag vill inte detta men jag svälter i vår relation och får jag ingen respons kommer det bara bli ännu mer attraktion till en annan man, det är lika mycket mitt ansvar att beröra som ditt ansvar att engagera dig i vad jag behöver. Så antingen måste du våga lite mer i sängen / ge mig komplimanger / uppvakta mig/ behandla mig som att du dejtar mig och jag är hetaste i världen,eller så varnar jag för att jag kommer dregla efter andra, jag tycker om allt i vår relation men jag är en kåt kvinna, jag behöver höra att jag är sexig vacker jag behöver kyssar och uppvaktande ibland!!"
Sen håller jag med den som skrev gräset är inte grönare på andra sidan. Ni fantiserar om en kropp ni pratat med ni har ingen aning hur de vore utan kläder, om de bara behöver få sig ett skjut sen ignorerar er, hjärnan lurar er att det är någon charmig riddare, han kanske har skabb liksom vad vet ni? Han kanske vill ta Er i rumpan och sen klart, ni vet ju ingenting allt är bara flickfantasier.
Sen för egen del.
Jag förstår inte hur det går till att andra män blir intressanta om min man känns sval. Det är då jag gör allt för att han ska förstå hur jag känner! Samtidigt som jag LYSSNAR på honom med. Varför vill inte han kyssas smeka ha passion i vårt sexliv, känner han sig tråkig,ful, dålig, är det något han tänker på som distraherar? Hur mår min man egentligen?
Han är inte en produkt jag byter ut så fort han inte tillgodoser allt jag begär vad är det för mentalitet?
Hur gör ni om er man skulle bli med om en olycka och Hamna i koma? Skulle ni knulla runt då?
Min man är alltid det enda gräset oavsett om han inte bekräftar mig som jag önskar alla gånger. Det är faktiskt min skyldighet att bekräfta och uppskatta mig själv.
JA, vi har pratat om det här. Jag har talat om att det är andra killar som hört av sig och flirtat, att jag vill ha mer bekräftelse och uppmärksamhet, att jag behöver mer. Han lyssnar, men det blir inte bättre.
Angående den andra killen, har sett honom i princip naken (badshorts) och han är verkligen INTE oattraktiv utan kläder. Jag struntar i om han bara är ute efter att sätta på mig, jag är ju inte ute efter något mer heller?