• Äldre 26 Nov 19:01
    3593 visningar
    6 svar
    6
    3593

    Hjälp, vill hon fortfarande ses?

    Jag har dejtat en tjej i typ några veckor nu (hon bor i Göteborg och jag i Stockholm så det är på distans), vi har setts några gånger både hos henne och hos mig. Jag har alltid känt att det är jag som hör av mig mest, och att hon tar det lite mer som det kommer typ. Varje gång vi inte pratar på typ 12-20 timmar så tror jag att hon aldrig mer kommer höra av sig (vilket hon alltid gör tillslut). 

    Hon har gett mig signaler som tyder på att hon fortfarande vill ses. En gång när jag sa att jag skulle ringa och inte gjorde det så blev hon ledsen och ville att jag skulle ringa, hon kommenterar mina bilder, säger att jag är fin lite då och då etc. Igår när hon ringde mig så sa jag att jag känt att jag varit väldigt på och att jag varit orolig över ifall hon ens vill träffa mig mer, och då sa hon "vart har du fått det ifrån?", och när jag sa att vi borde ses snart så sa hon "ja verkligen!".. men när jag frågade om hon kunde ses nästa helg så sa hon att det inte gick nästa helg för hon har uppkörning snart och måste övningsköra plus är pank.. idag har vi knappt snackat men när vi la på luren igår så sa hon "vi hörs och ses".. det är bara jag som skrivit idag och hon avslutade konversationen ganska tidigt.. men jag vet ju innerst inne att hon kommer höra av sig förr eller senare (hoppas jag).. Borde jag oroa mig? Ibland känns det som jag går och väntar å väntar i timmar på att hon ska skriva, och hon svarar sjukt långsamt ibland.. men när jag frågar om hon vill ses igen så säger hon ju ja? Jag borde väll bara lita på det?

    Hon brukar ha mycket mer fullt upp än mig, till exempel med kompisar, skola, familj, träning etc och när jag var hos henne i Göteborg så var hennes mobil död i två dygn vilket händer henne ibland.. hade hon inte velat något med mig så hade hon väll inte typ kommenterat mina bilder å ringt upp mig å sagt att jag inte alls är för på och att hon visst vill träffa mig igen..?
  • Svar på tråden Hjälp, vill hon fortfarande ses?
  • Anonym (Nojom­anen)
    Äldre 26 Nov 19:10
    #1

    Unge man, GET A HOBBY!

    Tror du hon har tid med tusen oroliga tankar om dig och hur du fortfarande vill ha kontakt och vill ses eller inte? Det tror inte jag, för hon har fullt med saker i sitt liv!

    Det är oftast alltid en som är nojomanen som har massa timmar till att noja och oroa sig. (Been there)

    Så nu får du fan säga STOPP. Inga mer ångest-rundor eller oro-ptomrnader i huvudet, Enough!

    Sen får du fan göra nåt bättre om dagarna.

    Vad gör du ens om dagarna?

  • Äldre 26 Nov 19:13
    #2

    En sak som är värd att poängtera: jag är ingen ung man, jag är en ung kvinna och det är hon med! 

    Men ja.. jag borde sluta oroa mig.. jag bör ju dock lita på det hon säger.. hade hon inte velat ses så hade hon väll sagt det I guess..

  • Anonym (Nojom­anen)
    Äldre 26 Nov 19:20
    #3
    alleballe90 skrev 2017-11-26 19:13:35 följande:

    En sak som är värd att poängtera: jag är ingen ung man, jag är en ung kvinna och det är hon med! 

    Men ja.. jag borde sluta oroa mig.. jag bör ju dock lita på det hon säger.. hade hon inte velat ses så hade hon väll sagt det I guess..


    Okej unga kvinna, sluta leka gud och bestäm vad som ska hända! Och lita på henne, kan du inte lita på henne för din skull så lita på henne för hennes skull åtminstone, vi alla vill ju bli trodda på, det är bästa chanserna till Good stuff, tillit! Jag hade vänt på pannkakan och sett det som "Hell yeah klart hon är into me, vem skulle inte vara det jag är ju bäst!" Och så går du runt och är en drottning.

    Jag kan inte läsa din dejts tankar, men man vinner alltid mer på att lita på en person som rakt ut sagt "ja vi ses ja varför skulle jag inte vilja det?" Hon är ingen Stranger du stannar och ger lite blickar och så tror du hon gillar dig när hon ser dig gömma dig bakom en buske liksom hon har ju tagit initiativ med fysisk OCH verbal bekräftelse så, just surf on the waves.
  • Äldre 26 Nov 19:28
    #4

    Ja asså hon tar ju också initiativ till att vara närgången när vi ses.. hon kom ju ändå till Stockholm för att vara med mig.. däremot så blev jag orolig när hon åkte hem att det skulle vara sista gången vi sågs.. men jag måste nog lita på henne som du säger..

  • Anonym (hej)
    Äldre 1 Dec 22:38
    #5
    alleballe90 skrev 2017-11-26 19:28:38 följande:

    Ja asså hon tar ju också initiativ till att vara närgången när vi ses.. hon kom ju ändå till Stockholm för att vara med mig.. däremot så blev jag orolig när hon åkte hem att det skulle vara sista gången vi sågs.. men jag måste nog lita på henne som du säger..


    Själv är jag en sucker när det kommer till kärlek och har varit med om detta som du beskriver.

    Man måste ha tillit, som sagt. Vad får dig att tveka på den här personen?
  • Äldre 9 Dec 04:38
    #6

    Jag sitter i precis samma båt. Jag är en tjej som snackar med en kille och han är precis likadan som tjejen som du snackar med. Han har hobbys och gör mycket om dagarna vilket skiljer sig en hel del ifrån mig som i princip bara lever för min hund. Förvånad Men jag antar att du bara ska sätta dig ner i båten och låta henne styra den så länge inte du påverkas allt för dåligt utav det.

Svar på tråden Hjälp, vill hon fortfarande ses?