• Ranki

Inser ni otrogna att ni är svin

Har ni som ni som är otrogna nog med självinsikt för att inse att ni ät svin elaka och vidriga mot er partner ni så elakt bedrar.

• Svar på tråden Inser ni otrogna att ni är svin
  • Anonym (otrogen)

Ja. Jag insåg det nog innerst inne men förträngde det då/tänkte inte på det. Såhär i efterhand inser jag att jag betett mig som och är ett svin, ja. 

• Flamat
    Anonym (otrogen) skrev 2017-11-27 14:51:59 följande:

Ja. Jag insåg det nog innerst inne men förträngde det då/tänkte inte på det. Såhär i efterhand inser jag att jag betett mig som och är ett svin, ja. 

Det är nog inte många otrogna som skulle erkänna det faktum att dem är svin.
  • Anonym (G)

Ännu en moralpolis som får en bra självkänsla av att andra berättar och erkänner vilka svin dom är. Ska starta en egen tråd där jag jag kommer be folk att erkänna vilka idioter dom är i största allmänhet. Kommer må riktigt bra av det.

• Flamat
    Anonym (G) skrev 2017-11-27 16:44:52 följande:

Ännu en moralpolis som får en bra självkänsla av att andra berättar och erkänner vilka svin dom är. Ska starta en egen tråd där jag jag kommer be folk att erkänna vilka idioter dom är i största allmänhet. Kommer må riktigt bra av det.

Jag ser ingen moralpolis utan en realist som ser verkligheten för det de den ä.r
  • Pentra

TS, du har glömt att delge oss din definition på otrohet... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Jepp)

Man är ett svin mot både partnern och den man ligger med om man inte är helt öppet åt båda hållen med vad man är ute efter.

Att ljuga för någon nära överlag gör en till en svinig människa. De personer man har nära är man ärlig mot och man bedrar dem inte på något sätt.

Svar på tråden Inser ni otrogna att ni är svin