• Yarrak00

Han har bilder på sitt ex

Min kille har en liten låda med sexleksaker i o när han var borta tog jag fram den mest för att kolla vad för saker han hade. Där i var bilder på hans ex o han. När de pussas o är på semester o grejer. De är inte grejen att han vill ha kvar bilder och gamla minnen utan att han lägger dom där i?? Blev jätte ledsen men vet inte om jag har rätt att vara det. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Han har bilder på sitt ex
  • Anonym (Kvinna37)

De kan ju ha legat där hela tiden och han bara inte rensat ut skiten? Det händer. Karlar kan vara oerhört lata. Och dumma.

• Anonym (Kalle)

Jag förstår inte, du är OK med att han har bilder på sitt ex, men de får inte ligga i just den lådan?

• Yarrak00
    Anonym (Kvinna37) skrev 2017-11-28 20:06:51 följande:

De kan ju ha legat där hela tiden och han bara inte rensat ut skiten? Det händer. Karlar kan vara oerhört lata. Och dumma.

Ja men han kollade i lådan senast för 2 dagar sen då han skulle hämta glidmedel och bilderna ligger typ högst upp så det är ju väldigt svårt att missa
  • Yarrak00
    Anonym (Kalle) skrev 2017-11-28 20:07:25 följande:

Jag förstår inte, du är OK med att han har bilder på sitt ex, men de får inte ligga i just den lådan?

Jag tycker det är jobbigt eftersom det ändå är pussbilder och jag kastade alla bilder på mitt ex när jag blev tillsammans med honom. Men jag förstår ändå att han kanske vill ha minnen från gamla tider, jag vet inte. Försöker sätta mig in i hans situation för att förstå varför han ens har kvar de. Men han har en låda fullt med gamla minnen så de kan ju ligga där om han nu måste ha de. Den lådan har ju ändå ett syfte och båda använder den. Så det känns ju konstigt att se henne när en ska ta glidmedel osv. Blev konstigt skrivet, förstår du vad jag menar?
  • Anonym (Kvinna37)
    Yarrak00 skrev 2017-11-28 20:08:18 följande:
    Ja men han kollade i lådan senast för 2 dagar sen då han skulle hämta glidmedel och bilderna ligger typ högst upp så det är ju väldigt svårt att missa
    Har du sagt åt honom att flytta bilderna? Han kan ju tro att det är ok bara för att du inte klagat liksom. Du har för övrigt helt rätt i att oavsett var de är så ska de ju inte ligga i den lådan!
  • Anonym (Kalle)
    Yarrak00 skrev 2017-11-28 20:11:26 följande:
    Jag tycker det är jobbigt eftersom det ändå är pussbilder och jag kastade alla bilder på mitt ex när jag blev tillsammans med honom. Men jag förstår ändå att han kanske vill ha minnen från gamla tider, jag vet inte. Försöker sätta mig in i hans situation för att förstå varför han ens har kvar de. Men han har en låda fullt med gamla minnen så de kan ju ligga där om han nu måste ha de. Den lådan har ju ändå ett syfte och båda använder den. Så det känns ju konstigt att se henne när en ska ta glidmedel osv. Blev konstigt skrivet, förstår du vad jag menar?
    Använder du också lådan? 

Det är väl bara att be honom flytta bilderna.
  • Anonym (?)

har han kvar gamla sexleksaker också? 

• Anonym (Lilly)

Jag hade frågat honom rakt ut,men lugnt.Gör det du ochså .Ni är ett par nu.

• Fiona M

Han kan ju förvara bilderna någonstans där ni inte ska vara båda två.

• Milkway

Tänker han på henne när han använder sexsakerna också eller? Jag hade sagt att han ska slänga de åtminstone sätta undan de långt från vårt liv t.ex uppe på någon vind eller undanpackat.

Svar på tråden Han har bilder på sitt ex