• Jessmill

38 år 7:e försöket

Hej !

Jag är 38år och har 3 döttrar. Födda -01 -09 och -12 . Jag och mannen vill båda ha en 4:e ???? Jag har tidigare tror jag haft rätt lätt för att bli gravid . Jag har väldigt ont vid Äl så därför missar jag den aldrig. Regelbunden mens men efter 7e försöker så börjar jag tappa hoppet. Jag vet att det kan ta tid och speciellt när man är i min ålder . Är skengravid varje månad typ. Undrar om det finns flera här i min ålder som oxå planerar bebis ? Och i sådant fall hur går det för er ????

• Svar på tråden 38 år 7:e försöket
  • 3hjärtan

Jag är 37 och försökt i ca 1.5 år nu. Har hunnit vara gravid 3 ggr under den tiden. Nu har jag plussat igen så bara hoppas det får gå

Vägen nu!

Hur ofta har ni sex inför äl?

• Estrella81

Hejsan!

Jag och maken planerar barn nummer 3. Vi är inne på försök nr 8, och under den tiden har jag haft ett missfall v 6-7 och ett MA v 14. Nu är vi på andra försöket efter MA, dags att börja testa.

Sedan jag började använda Progesterall efter Äl har jag upplevt att det har blivit lättare att bli gravid - men inte behålla då. Jag är också 38.

Vad mysigt med 4 barn, jag hoppas att vi kan få till det också så småningom.

Lycka till!

Svar på tråden 38 år 7:e försöket