• Äldre 1 Dec 20:03
    2547 visningar
    4 svar
    4
    2547

    elektronik

    Vad tro ni om surfplattor i framtiden kommer dom dö ut eller kommer det finnas kvar?

    Har själv köpt ny iPad Pro 10,1 ca för 4månader Köpte trodde att jag hade nått användning ligger samma ställe sist jag la den för 3månader,

    Själv använder jag laptop för söka jobb eller skolarbete och telefon smsa ring fb ista bl.a.

    Vad använder ni ? Kul och veta och berätta vad ni tycker om era grejer och vad för grejer ni har :) jag själv kör på Apple i allt.

  • Svar på tråden elektronik
  • Äldre 1 Dec 20:24
    #1

    Knappast. Fler och fler köper surfplattor istället för laptops, fler och fler företag väljer surfplattor till sina anställda, dö ut kommer plattan inte göra på måååååånga år. Möjligtvis till förmån för ännu bättre smatphones, men de har skärmstorleken emot sig när det kommer till arbete.

    Ja, visst har jag en platta. och en smartphone och en stationär dator (eller två..... tre.....), Ugan har en platta och en mobil, datorerna mer delar vi på. De används flitigt alla. Plattan är verkligen mitt bästa verktyg i vardagen. Jag har många fler appar och grejer på den än på mobilen.

    Apple går fetbort för mig, Plattan är en Samsung, mobilen är en Sony och datorerna är hemmabyggen.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 1 Dec 20:40
    #2

    Tack för svar :)

    Så pass trodde själv att dom håller på att dö ut ???? för många säger att surfplatta kommer snart dö ut.

    Jag har sagt flera gånger börja använda min padda mer till söka jobb och skol arbete, det har aldrig funkat bra för mig använder hellre laptop skönare att skriva och lättare och jobba med

  • Äldre 1 Dec 20:55
    #3
    Thai96 skrev 2017-12-01 20:40:03 följande:

    Tack för svar :)

    Så pass trodde själv att dom håller på att dö ut ???? för många säger att surfplatta kommer snart dö ut.

    Jag har sagt flera gånger börja använda min padda mer till söka jobb och skol arbete, det har aldrig funkat bra för mig använder hellre laptop skönare att skriva och lättare och jobba med


    Att saker "håller på att dö ut" hör man ju hela tiden. Den stationära datorn håller på att då ut, laptopen håller på att dö ut, surfplattan, konsolgaming, windows OS, blablablabla....... Alla har förmodligen lika rätt och fel samtidigt.

    Vilket man vill använda till vad är ju en smaksak. Finns inget rätt eller fel egentligen.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 1 Dec 21:18
    #4

    Sant

Svar på tråden elektronik