• Anonym (Tum)

Varför är tjejer så intresserade när de inte vill träffas?

Hej!

Jag vet inte om de här är ett allmänt problem eller om det bara är jag. Men i alla fall så har de hänt flera gånger att man fått kontakt med tjejer på Internet som har visat starkt intresse för en, och då menar jag att de ställer frågor, har kontakt och är verkligen försöker försöker få igång en bra konversation.

Men problemet är sedan när man frågat om de inte har lust att träffas så känns de som att de börjar slingra sig. Tjejerna i fråga säger att dom vill träffas men sedan när man försöker bestämma en tid för att ses då svarar de oftast med att de är upptagna då och ger inga egna förslag på att ses, jag frågar såklart fler gånger efter ett par veckor men samma sak då.

Jag fattar verkligen inte - vad är problemet?? Tjejerna ifråga är emellan 20-25år så de är ju vuxna och mogna

• Svar på tråden Varför är tjejer så intresserade när de inte vill träffas?
  • Anonym (tomtemor)

Vuxna och mogna vid 20 bast , haha  

• Anonym (Tum)
    Anonym (tomtemor) skrev 2017-12-01 23:26:45 följande:

Vuxna och mogna vid 20 bast , haha  

Ja, alltså de är ju inga barn vi snackar om. Nu var de dock inte de jag ville diskutera :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tum) skrev 2017-12-01 23:28:26 följande:

Ja, alltså de är ju inga barn vi snackar om. Nu var de dock inte de jag ville diskutera :)

De är väl intresserade i ett initialt stadie men ändrar sig. Vilken information är det du ger om dig? Eller kan det vara att du är för mesig i din kommunikation?
  • Anonym (Maybee)

Vissa trivs med flirt bakom en chatt och tycker verkligheten är för stort steg om du nu inte känns som drömkillen möjligtvis. De flesta tjejer har killar på kö och om alla vill träffas efter ha skrivit lite är det ju logiskt att de måste neka de mindre intressanta.

Du kan också varit för på, vissa personer tycker inte om att man vill träffas direkt efter bara skrivit några dagar/ timmar.

• Anonym (Tum)
    Anonym (Maybee) skrev 2017-12-01 23:38:45 följande:

Vissa trivs med flirt bakom en chatt och tycker verkligheten är för stort steg om du nu inte känns som drömkillen möjligtvis. De flesta tjejer har killar på kö och om alla vill träffas efter ha skrivit lite är det ju logiskt att de måste neka de mindre intressanta.

Du kan också varit för på, vissa personer tycker inte om att man vill träffas direkt efter bara skrivit några dagar/ timmar.

Men varför kan man inte vara tydlig med det i så fall istället för att säga att man faktiskt vill ses?

Nej alltså dessa tjejer har jag skrivit med i flera månader så jag tror knappast att jag skulle vara för på..
  • DeathByPickles

Jag instämmer med Maybee. Kanske föredrar de att hålla en internetflirt vid liv eller också har du helt enkelt för bråttom.  Två veckor är absolut ingenting. 

Kan också  vara att de egetnligen ändrat sg men inte riktigt vet hur de ska kommunicera känslan. Man vill vara snäll.  

Jisses, om ni nu är vuxna människor båda två får du väl fråga?!

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Tum)
    Anonym (Man) skrev 2017-12-01 23:38:04 följande:

De är väl intresserade i ett initialt stadie men ändrar sig. Vilken information är det du ger om dig? Eller kan det vara att du är för mesig i din kommunikation?

Varför fortsätter dom då visa intresse av att vilja skriva med mig om jag nu är så ointressant? Vad menar du med mesig i min kommunikation? Jag skriver på ett trevligt och intressant sätt..
  • Anonym (Maybee)
    Anonym (Tum) skrev 2017-12-01 23:51:59 följande:

Varför fortsätter dom då visa intresse av att vilja skriva med mig om jag nu är så ointressant? Vad menar du med mesig i min kommunikation? Jag skriver på ett trevligt och intressant sätt..

Men just de tjejer du skrivit med kanske inte tycker det.
  • Anonym (Tum)
    DeathByPickles skrev 2017-12-01 23:50:25 följande:

Jag instämmer med Maybee. Kanske föredrar de att hålla en internetflirt vid liv eller också har du helt enkelt för bråttom.  Två veckor är absolut ingenting. 

Kan också  vara att de egetnligen ändrat sg men inte riktigt vet hur de ska kommunicera känslan. Man vill vara snäll.  

Som sagt, oftast är det i månader vi har skrivit. Hur ska jag formulera en sådan fråga? Jag har ju redan frågat om de vill ses på riktigt och då svarar dom ju att de vill.
  • Anonym (Maybee)
    DeathByPickles skrev 2017-12-01 23:50:25 följande:

Håller med här, fråga de? Vi är ju inte de? Jag kanske hade velat träffa dig efter en timme om jag älskade spontana lyckorus t ex? Eller så hade jag inte ens börjat skriva med dig alls för du kändes inte intressant? Fråga de som vet ingen kan svara för de.
Svar på tråden Varför är tjejer så intresserade när de inte vill träffas?