• Anonym (Emma)

Trött på porrigt sex

Är så trött på att sexet idag ofta blir så porrigt. Gillar det också såklart men även mer vanligt sex. Upplever att det oftare blir mycket fokus på verkligt porriga grejer nu än typ för 10 år sen. Är 38 år. Samhället kanske som förändrats snabbt?

Kan verkligen sakna kyssar, närhet och lite mjukare sex. Fler som upplever detta eller träffar jag bara snuskiga killar?

• Svar på tråden Trött på porrigt sex
  • RoKit69

Jag älskar att kyssas, smeka, skeda, hud mot hud, närhet, värme. Skrattande

• Smecker

Skulle kunna vara så att samhället har förändrats så att det är mer okej för män att vilja ha (och ha) den sorts sex som de tänder på, utan att bli stämplade som sexuella devianter?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Love69
    Anonym (Emma) skrev 2017-12-02 07:49:47 följande:

Är så trött på att sexet idag ofta blir så porrigt. Gillar det också såklart men även mer vanligt sex. Upplever att det oftare blir mycket fokus på verkligt porriga grejer nu än typ för 10 år sen. Är 38 år. Samhället kanske som förändrats snabbt?

Kan verkligen sakna kyssar, närhet och lite mjukare sex. Fler som upplever detta eller träffar jag bara snuskiga killar?

Jag har upplevt det men på andra hållet. Många av de tjejer vill ha det porrigt och inte alls mysa som du beskriver med närhet kyssar och mjuksex. Lite synd ibland kan jag tycka.
  • Brbsladderben

Upplever samma sak. Lite Tråkigt faktiskt, Tycker att ombyte förnöjer.

Man känner liksom inte samma passion när man har ?Porrigt? och rått sex jämt, speciellt när det är med sin partner.

Då vill man också kunna ha lite mjukare , intimare, sex kan jag tycka :)

• Anonym (Cissi)

Man märker på en del män att de tittar mycket på porr. De får ideer från det och vet inget annat sätt att ha sex.

• Mrs Okänd

Jag tror det beror på allt är ytligt i vårt samhälle. Jag vet inte riktigt vad som menas med porrigt sex då jag inte kollar på porr men läser ju att många ser sexet som något separerat från känslor. Gäller detta även män du har en relation med, TS?

• Mrs Okänd
    Anonym (Cissi) skrev 2017-12-02 10:10:30 följande:

Man märker på en del män att de tittar mycket på porr. De får ideer från det och vet inget annat sätt att ha sex.

Ja, det låter så trist.
  • Brbsladderben
    Mrs Okänd skrev 2017-12-02 10:48:04 följande:

Jag tror det beror på allt är ytligt i vårt samhälle. Jag vet inte riktigt vad som menas med porrigt sex då jag inte kollar på porr men läser ju att många ser sexet som något separerat från känslor. Gäller detta även män du har en relation med, TS?

Känner stt även jag kan svara på denna.

Ja , det är precis det det är. Sex separerat från känslor.

Väldigt rått och det är verkligen bara knulla som gäller.

Tänk dig sex man har med et one night stand, eller en kk.

Lite så skulle jag beskriva det
  • Mrs Okänd
    Brbsladderben skrev 2017-12-02 10:54:01 följande:

Känner stt även jag kan svara på denna.

Ja , det är precis det det är. Sex separerat från känslor.

Väldigt rått och det är verkligen bara knulla som gäller.

Tänk dig sex man har med et one night stand, eller en kk.

Lite så skulle jag beskriva det

Och det är det enda sex man har fast man är i ett förhållande?
  • Anonym (12345)

På vilket sätt upplever du att det är porrigt?
  • Pretorian IV

Vad menas med porrig sex?

• Hakushu

När du skriver låter det som att du inte är i någon längre relation utan att du har, har haft, flera korta täta relationer.

Det kanske inte har getts tid att utveckla dom mjukare sidorna?
  • säbalb

En god älskare ska kunde ge dig båda delar. Efter å ha knullat ur mig värsta kåtheten med eldig och girig sex, vill jag ha mjuk och öm älskog.
  • Brbsladderben

Jag lever i ett fast förhållande sedan 5 år tillbaka, så ja.

Mrs Okänd skrev 2017-12-02 11:56:01 följande:

Och det är det enda sex man har fast man är i ett förhållande?

• Anonym (Porr blä)

Jag tycker det värsta är när allt ska göras som på porr och allt handlar om ta sats i mun och rövhålet och ingen närhet bara suga kuk och sen penetrera och allt är bara kopierat.

Och Doggy style, den sämsta positionen. Porr är inte sex det är föreställning om vad som är sex

• Pretorian IV
    Anonym (Porr blä) skrev 2017-12-03 17:29:06 följande:

Jag tycker det värsta är när allt ska göras som på porr och allt handlar om ta sats i mun och rövhålet och ingen närhet bara suga kuk och sen penetrera och allt är bara kopierat.

Och Doggy style, den sämsta positionen. Porr är inte sex det är föreställning om vad som är sex

Allt beror ju på hur det utförs, analsex och oralsex tycker jag är intimt och nära, och doggy (eller variant av) är den ställning vi njuter mest av där hemma.

Finns porr som är mjuk och intim, medans en del (jag o min fru tex) ibland har sex som betydligt hårdare och "grövre" än snittporren, går liksom inte att dra någon tydlig skiljelinje vad som är vad.
  • Anonym (bägge delar)

it takes two to tango... om du inte är nöjd, varför låta dem hålla på på det viset? säg nej, stopp, vänta, kan vi inte backa, bara mysa och njuta av varandra?

jag har inget emot hårdporrssex per se men skulle bara kunna ha det med någon som först visat ömhet, kärlek, respekt, tålamod, inkännande och varsamhet. mjukt varsamt mysigt älskog först. om en kille "porrade loss" på en gång skulle jag inte känna mig så älskad eller åtrådd. det skulle kännas hotfullt, kallt o konstigt.

• Love69
    Anonym (Porr blä) skrev 2017-12-03 17:29:06 följande:

Tunga generaliseringar. Du kanske borde se över vem du har sex med...
Svar på tråden Trött på porrigt sex