• Anonym (Ts)

Fillers i läpparna? Vad tycks?

Jag har fortfarande inte lyckats övertala mannen, men innan dess tänkte jag fråga här eftersom jag inte är så jättekunnig.

Jag hade gärna velat göra fillers i läpparna, men inte mycket. Vill att det fortfarande ska se naturligt ut och inte som två korvar.

Men vad tycker ni personligen om det? Är det jättedåligt, wt-stämplat? Något ni absolut inte rekommenderar att testa?

Sedan undrar jag om det är vanligt att bli beroende? Har ju sett att många som börjar med det tillslut får ett rövhål i ansiktet för att de gör så mycket och jag vill verkligen inte bli beroende till den nivån.

Så tänkte kolla lite här vad ni tycker osv.

• Svar på tråden Fillers i läpparna? Vad tycks?
  • Anonym (Karin)

Det ska alltså inte märkas att du gjort det? Vad har du för problem,  är min första tanke. Om dina läppar ska se naturliga ut så är bara att behålla dom som de är.

• Anonym (Ts)
    Anonym (Karin) skrev 2017-12-02 19:55:55 följande:

Det ska alltså inte märkas att du gjort det? Vad har du för problem,  är min första tanke. Om dina läppar ska se naturliga ut så är bara att behålla dom som de är.

Jo alltså klart det ska märkas, men vill inte ha överdrivet stora som många har.. ser ju bara fult ut. Utan lite större. Alltså så som det kommer se ut efter att jag gjort en gång, men frågan var om det var vanligt att bli beroende = göra fler gånger och mycket mer = ser hemskt ut, fast jag kanske inte märker det då.
  • Anonym (Anonym)

Tycker det är riktigt snyggt i måttlig mängd. Fyller själv med 1 ml i överläppen en gång vad 6e månad! Och det ser naturligt och mjukt ut.

• Anonym (jsdf)

Jag har en kollega som gjort det. Tro mig, det ser inte naturligt ut, även om hon inte har jättemycket. De står liksom ut på ett konstigt sätt. Jag använder inte benämningen wt eftersom den är förolämpande, men nej, det höjde inte direkt mina tankar om henne.

• magelita80

Jag brukade göra det för 10-15 år sen. Går man till någon som är duktig och inte fyller på för mycket så ser det naturligt ut. Jag fyllde 1 ml men det beror på hur duna läppar set ut. Kolla inte på priset utan gå på rekommendationer och läs på om kliniken.

• karolina17

Det är så fult. Ser ut som blygdläppar har jag hört många säga. För det är så onaturligt

• Påven Johanna II

Jag tycker att det är fult och att det dessutom brukar leda till att särdragen utplånas och att alla som har sådana läppar (och andra ingrepp/utfyllnader) ser likadana ut.

• Anonym (Försiktig)

Fillers är jättefint när det görs rätt men många gör tyvärr inte det. Var noga med att kolla så att utföraren är utbildad sjuksköterska/läkare/injektionsutbildning. Kolla även på bilder(som instagram där det finns massa inte bara dom fem finaste bilderna dom kanske har på sin hemsida) och recensioner.

Börja med bara 0,5 och sen ökar du till 1 ml vid påfyllningen om du vill ha lite mer. Det är jättelätt att bli storleksblind så var försiktig.

• Verna

Har själv provat fillers och kan säga att jag är jättenöjd. Var noga när du väljer vem du ska gå till och hur du vill ha det så blir det fint och naturligt. Filler mina med 1 ml ungefär två gånger per år, lite mer i överläppen för den var tunnare. Har hittat en erfaren läkare och sagt att jag inte vill se ut som en anka. De är så jämna och fina och därför försätter jag med det.

• Anonym (ace)

Nu har jag bara träffat på ett 10-tal personer som har fillers, och alla tycker att det är snyggt och ser naturligt ut. Vad de själva ser är att det ser vansinnigt plastigt och fult ut. Ett par av kollegorna kan sitta i fikarummet och berömma varandra för de 'naturligt sexiga resultatet' på läpparna, men alla andra bara skakar på huvudet och undrar om det är synen de har problem med eller vad som är felet. De jag sett innan fillers var så mycket finare på den tiden.

Svar på tråden Fillers i läpparna? Vad tycks?