• Anonym (anonym)

Julklappstips till pojkvän som inte vill ha något

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i några månader , julen närmar sig och han önskar sig ingenting men jag vill såklart köpa något till honom men vet inte vad. Jag vill inte gå efter hans intressen eftersom jag inte är så insatt i det .

Vad funkar alltid som en bra julklapp till en pojkvän och vad funkar inte ? är presentkort tråkigt ?  vad ska ni köpa till era pojkvänner?  osv , behöver inspiration! 

• Svar på tråden Julklappstips till pojkvän som inte vill ha något
  • Stårschan

Ja, presentkort är tråkigt. Det är sånt som farföräldrar ger sina barnbarn när de har vuxit ifrån leksaker. Bättre då att baka en kaka åt honom eller ge honom något annat ät/drickbart som flera har varit inne på. Och så ser du till att bli lite mer bekant med hans intressen till nästa gång!

• Schack73

Någon gemensam upplevelse, hotell, spa, ut och äta middag? Kanske DVD med nån favvo-tv-serie?

• Anonym (man)

En blowjob uppskattas nog av de flesta killar Cool

• Anonym (J)

En tröja tycker jag alltid funkar till pojkvännen även om det inte är så värst personligt. Dock kanske det inte heller måste vara något jättepersonligt heller, speciellt inte om ni vara varit ihop några månader. Annars tycker jag att en gemensam upplevelse är en bra present som någon ovan skrev.

• Anonym (Joy-box)

Jag har vid tillfälle gett min man en "joy-box", köpte några olika glidmedel i lite finare förpackningar, sexleksak att använda tillsammans, ögonbindel och godis (typ hallonbåtar) som hette kärleksbåtar och en chokladkaka med Love you på. Och sedan la jag allt i en fin kartong med papper att vika upp för att se innehållet. Det var VÄLDIGT uppskattat.

Försökte verkligen få med saker så att det inte skulle bli vulgärt utan sexigt och kärleksfullt. Inget att öppna med andra kanske men omni byter klappar pä tu man hand.

• Anonym (Man3)
    Anonym (anonym) skrev 2017-12-04 15:07:20 följande:

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i några månader , julen närmar sig och han önskar sig ingenting men jag vill såklart köpa något till honom men vet inte vad. Jag vill inte gå efter hans intressen eftersom jag inte är så insatt i det .

Vad funkar alltid som en bra julklapp till en pojkvän och vad funkar inte ? är presentkort tråkigt ?  vad ska ni köpa till era pojkvänner?  osv , behöver inspiration! 

Whiskey är en bra julklapp.
  • Anonym (Man3)
    Anonym (anonym) skrev 2017-12-04 15:07:20 följande:

Whiskey är en bra julklapp.
  • GAndrea

Lite svårt att komma med tips när du inte berättar så mycket om honom. Hur gammal, intressen osv. Men här kommer vad jag har gett till min man sen vi blev ihop. Han dricker inte alkohol, använder hårgrejer eller skönhetsprodukter.

Bio+restaurangbesök

Deo+parfym i snygg presentförpackning (om du vet vad han gillar för dofter)

Snygg pyjamas och tofflor (jag köpte matchande till mig)

Plånbok

Tröja

Halsband

Nya träningskläder

Cool vattenflaska till gymmet

Radiostyrd bil (köpte två så vi kunde köra race!)

Och årets: isbroddar, pannlampa och reflexmässigt allt anpassat för löpning som är hans nya "grej".

Kolla annars Youtube. Finns många Youtubers som gör christmas gift guides ;)

Eller fråga hans bästa kompis!

• MissMcQueen

Jag är i samma sits som dig. Varit tillsammans med pojkvännen i några månader och han önskar sig inget i julklapp.

Därför valde jag att ladda ner appen Word Cloud och har gjort ett ordmoln med fina ord om honom och hans namn stort i mitten och ska köpa någon ram och ge honom som en tavla. Glad

Jag har också köpt en bok som heter "En kärleksförklaring" där vi tillsammans ska fylla i hur vi träffades och sånt där. 

Lycka till! Glad

• Anonym (Törs du?)

Ett presentkort på DIG där du förbinder dig att uppfylla hans hemligaste fantasi, vad den än handlar om. Sen får du hoppas att han inte gillar för märkliga grejjer

• alade

Usch, första julen var svår tyckte jag! Jag köpte presentkort på prova-på-klättring som vi gjorde tillsammans i mellandagarna och så en parfym jag gillade (som byttes till en annan sen).

Svar på tråden Julklappstips till pojkvän som inte vill ha något