GAndrea skrev 2017-12-05 12:57:02 följande:
Jag är också i vecka 23, med andra barnet. Jag mår toppen! Mådde illa och kräkte till v 14/15. Har äntligen börjat känna rörelser i magen, inga sparkar än. Fick reda på att jag har moderkakan i framkant och det kunde dröja innan man började känna något.
Från v 19 började jag träna igen och det känns så skönt i rygg, axlar och höfter! Dottern fyllde 1 i förra veckan så jag måste ta tag i träningen och bygga lite stryka om man ska orka kånka på henne och en gravidmage!
Vi har även varit på RUL och fått reda på att vi väntar en Lillasyster!
Det enda vi har fixat än så länge till lillasyster är en syskonvagn och "åka hem från BB kläderna" (samma som storasyster fast i annan färg) Mycket har vi ju redan.
Vilka babyboxar har du beställt?
Så skönt att du mår bra! Är lite avis får jag nog säga ;)
Jag brukar träna ganska mkt men fram till v12/13 kräkte jag varje dag och tröttheten var enorm.. nu är det som sagt värken och foglossningen som sätter stopp för det mesta.
Vad kul att du oxå har en liten dotter :)
Min är 16 månader som lite äldre än din. Har precis skolat in henne så det är en lite jobbig tid just nu med mkt gråt.. usch, gör ont i mammahjärtat :(
Har oxå moderkakan i framvägg så det dämpar ju en hel del. Sen har bebis varit lite mer stilla dem senaste dagarnas så det är lite jobbigt. Men jag hoppas det är för att hon/han vänt sig och ligger med ryggen utåt.
Vi försökte kolla på RUL vad det ska bli men bebis ville inte samarbeta. Så det får bli en överraskning :)
Vad har ni köpt för syskonvagn?
Jag har beställt från Lloyds apotek, babyproffsen, libero och en till som jag inte kommer ihåg nu.. jag googlade babyboxar så kom jag till en sida där man kunde välja en massa. Vissa var slut så det gick inte att beställa just nu.
Men det är ju ingen brådska än så länge :)