Vad gör jag?
Jag har dejtat en kille i ca 2 månader.
Det har fungerat ganska bra, jag tycker vi ses för sällan dvs ett par timmar en vardagkväll och ca 4 timmar lördag eller söndag.
Den första månaden sågs vi ca 3-4 gånger i veckan inkl. helgen.
Men han sa att han behövde mer egentid.
Han ringer varje dag när han har slutat jobba, han slutar efter mig.
Jag har skickat god morgon varje morgon, jag går upp innan honom.
På senaste tiden har han blivit väldigt trött och kommenterar det väldigt frekvent.
Jag känner att relationen stagnerar och mitt god morgon varje morgon har blivit mer ett "tvång" för mig, än att jag faktiskt känner för att skicka det.
Så idag skickade jag inget, jag kände helt enkelt inte för det. Jag skickade det igår, sen ringde jag när jag slutade för han slutade innan mig, vi pratade i 10 minuter och sen sa han, vi hörs sen. Det betyder att den som går och lägger sig först skickar god natt. Det blev han igår, brukar vara jag.
Jag tänkte avvakta idag för att se om han skickar något när han vaknade...men nej det gjorde han inte. Nu har han börjat jobba vet jag.
Nu känner jag mig skitdum, det kanske bara är jag som har hållit igång något som egentligen inte finns genom att höra av mig varje morgon.
Hör jag av mig nu, senare eller väntar jag på att han ska höra av sig?
Jag vill ju inte vara för på, men det kanske redan är försent. Jag ville ju bara vara gullig med mina god morgon och han har sagt att han uppskattar det.