Sovit på soffan i två år...
Nu är titeln på tråden kanske värre än vad det egentligen är. Det är VI som sovit på soffan i två år, så vi sover forfarande ihop, fast inte i sängen.
Min fästman och jag gillar att sträckse olika tv-serier ihop. Det har ofta blivit så att vi bägge somnat framför tvn och så har vi somnat där. Först var det lite så att oj har vi somnat framför tvn igen? Men nu sover vi så varje natt. Jag sover ofta på honom för att han är rätt överviktig så det blir väldigt bekvämt. Han somnar också så med mig som täcke eller vad man säger.
När vi försöker sova i sängen så är det väldigt svårt att sova. Vi har testat att ha sex, inte ha sex, olika temperaturer osv. Men bägge har väldigt svårt att somna. Så då somnar vi i soffan istället. Jag som täcke på honom. Med tvn på.
Nu är kanske inte detta ett jätteproblem att vi sover i soffa istället för säng men det är ganska knäppt. Jag har sovit i säng i över 20 år men nu behöver jag soffa och ligga på honom för att inte lida av sömnproblem.
Sängen blir en möbel vi ibland gör andra saker i men sova i den gör vi inte. Jag tänker att vi hamnat i en ond cirkel där vi vant oss vid soffan istället för sängen men jag pallar inte med sömnsvårigheter så jag vet faktiskt inte hur vi skall göra?
Att sova på honom i sängen funkar inte heller och det känns bara konstigt med en stor dubbelsäng när jag behöver sova på honom.