Jag personligen tycker att det är både opraktiskt och fult. Gillar snygga underkläder men är inget fan av saker som inte går att använda förutom sittandes stilla på sängen. Så rena sexutstyrslar tycker jag du ska undvika om hon inte uttalat älskar sånt, för det finns det gott om kvinnor som gör. Men vanliga underkläder i lyxigare material och fina färger är absolut en bra present. Kika lite bland hennes kläder och lista ut vilka modeller hon gillar (Bh-Fullkupa, med utan byglar, pushup, balconette osv. Trosa-thai, tanga, högt/lågt skurna osv.)
Jag har i mina ögon en helt ok kropp men vissa modeller passar verkligen inte mig. Trosor med hög midja exempelvis, och BH med plunge funkar inte alls.
Jag hatar också axelband utan elasticitet och kan inte ha såna där hipsters med halv string. Så allt sånt hade jag personligen inte uppskattat då det aldrig skulle bli använt.
När du surfar runt på lite olika sidor tänk dessutom på att billigt ofta=skräp. En body för 200 kr är helt enkelt inte ett realistiskt pris och ser ok ut på modellen av 3 anledningar. 1. Det är inte plagget som säljs som bärs på fotot. 2. Det är Photoshoppat så in i helvete. 3. Det finns tejpbitar överallt för att hålla plagget på plats. (Jag har gjort några underklädesjobb så jag vet vad jag talar om).