• Anonym (hur?)

    lesbisk dejting, träffa den rätta?

    Hur träffar man kärleken som lesbisk tjej? Kollar man efter sidor så ser allt ut att bara vara för sexträffar. det vill jag inte. jag vill lära känna andra lesbiska eller bi och hitta kärleken men vet inte hur.
    På dejtingsidor är det alltid män som skriver trots att jag säger jag vill dejta tjejer eller så är det par eller tjejer som vill vara kk. Ute vet jag inte var jag ska gå? är okcså rädd att råka träffa och bli förälskad i en tjej som visar sig bara vill experimentera med tjejer och är straight.. ska det vara så svårt att hitta kärleken??

  • Svar på tråden lesbisk dejting, träffa den rätta?
  • majalisa898989

    Jag har träffat några tjejer genom tinder, där kan man ju bara skriva om man blivit matchad. 


    Sen finns det ju även olika grupper på facebook, tex "Coola kvinnor söker coola kvinnor", där kan du antingen skriva i gruppen eller svara på någons inlägg. 

    Jag har testat båda och tycker att det funkar helt ok, men man måste nog vara lite ihärdig om man ska hitta nån som passar :) 

  • Anonym (Li)
    Anonym (hur?) skrev 2017-12-06 13:02:53 följande:

    Hur träffar man kärleken som lesbisk tjej? Kollar man efter sidor så ser allt ut att bara vara för sexträffar. det vill jag inte. jag vill lära känna andra lesbiska eller bi och hitta kärleken men vet inte hur.

    På dejtingsidor är det alltid män som skriver trots att jag säger jag vill dejta tjejer eller så är det par eller tjejer som vill vara kk. Ute vet jag inte var jag ska gå? är okcså rädd att råka träffa och bli förälskad i en tjej som visar sig bara vill experimentera med tjejer och är straight.. ska det vara så svårt att hitta kärleken??


    Bor du i en mindre eller större stad? Oftast finns det många aktiviteter som inte behöver innehålla klubb miljö. Gay café, bar.. gå dit, ta en kaffe eller öl och snacka med folk. Brudarna brukar oftast bli nyfikna på nyinkomna =p
  • Anonym (Li)

    Annars tycker jag du ska va väldigt tydlig med Vad du söker på din dateing profil så borde det väl hålla borta alla lösa förbindelser..

  • larsson9001

    min väninna som är lesbiskt testade denna nya dejtingsida med många snygga tjejer och sa att det funkade utmärkt för henne. Finns tom en funktion så att du kan välja "kvinna som söker kvinna" något att testa som sagt många snygga tjejer. https://snygga-tjejer.se/

  • Anonym (fem-queen)

    Dinchat är bra för sånt tycker jag, träffade min nuvarande flickvän för 2 månader sen i tjejrummet där!

Svar på tråden lesbisk dejting, träffa den rätta?