• Anonym (Orkar inte)

    Kan man ha samma kläder på jul och nyår?

    Jag hittade äntligen en festklänning men nu har jag dilemmat att jag funderar på om jag kan ha den både på jul och nyår som firas med samma personer? Det är en långärmad klänning så man behöver inte någon top eller kavaj till den så det går inte att byta utseende på den med sådana detaljer. Jag fattar naturligtvis att det inte finns någon lag på att man måste ha olika kläder men hur skulle du göra? Jag har inte riktigt lust att gå ut och leta efter en till klänning då att bara hitta denna klänning tog en halv dag. Borde jag engagera mig eller ska jag gå dit med samma kläder?

  • Svar på tråden Kan man ha samma kläder på jul och nyår?
  • Anonym (Lilly)
    Anonym (Orkar inte) skrev 2017-12-06 14:49:21 följande:

    Jag hittade äntligen en festklänning men nu har jag dilemmat att jag funderar på om jag kan ha den både på jul och nyår som firas med samma personer? Det är en långärmad klänning så man behöver inte någon top eller kavaj till den så det går inte att byta utseende på den med sådana detaljer. Jag fattar naturligtvis att det inte finns någon lag på att man måste ha olika kläder men hur skulle du göra? Jag har inte riktigt lust att gå ut och leta efter en till klänning då att bara hitta denna klänning tog en halv dag. Borde jag engagera mig eller ska jag gå dit med samma kläder?


    Jag personligen hade inte haft det men det är ju lite av ett komplex jag har. Just vid sånna tillfällen iaf. Däremot kommer vi fira jul gånger två med olika folk så då kommer jag samma julkläder iaf.

    Men ärligt, folk bryr sig inte om inte du bryr dig. Känns det bra så kör.
  • BossHoss
    Anonym (Orkar inte) skrev 2017-12-06 14:49:21 följande:

    Jag hittade äntligen en festklänning men nu har jag dilemmat att jag funderar på om jag kan ha den både på jul och nyår som firas med samma personer? Det är en långärmad klänning så man behöver inte någon top eller kavaj till den så det går inte att byta utseende på den med sådana detaljer. Jag fattar naturligtvis att det inte finns någon lag på att man måste ha olika kläder men hur skulle du göra? Jag har inte riktigt lust att gå ut och leta efter en till klänning då att bara hitta denna klänning tog en halv dag. Borde jag engagera mig eller ska jag gå dit med samma kläder?


    NEj nej nej det går inte. Om man har det så inträder inte det nya året och det blir kaos och masshysteri i hela världen.

    Annars så kan du ju bara ta något annat som du har i garderoben, är helt övertygad om att det finns något där som du kan ha
  • Stårschan

    Varför inte? Om inte annat så blir det säkert ett kul samtalsämne. Bjud på dig själv lite. Eller dra på dig ett par jeans på nyårsafton.

  • EmberEyes

    Om ditt sällskap verkligen inte har bättre saker för sig än att ha åsikter om vad du har på dig så hade jag hellre letat efter bättre vänner än en ny outfit....

  • fluu

    Jisses, det är klart att du kan ha på dig vad du vill. Större problem kan man ha...


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fjärilsmamman

    Skulle själv inte ha samma kläder. Har dock en garderob välfylld med aftonklänningar och finare kläder så för mig faller det sig naturligt att variera. Om någon annan i min närhet skulle ha samma kläder är inget jag bryr mig om. Var och en får klä sig som man vill :)

Svar på tråden Kan man ha samma kläder på jul och nyår?