• Anonym (Nylonlover)

Sex i nylonkläder

Hej, jag har sett att det här har varit uppe tidigare men i alla fall. Jag gillar nylonkläder som regnställ och dunjackor. Kan gå och mysa i dom och när jag är själv hemma duschar jag ibland i dom eller bara leker med mig själv. Min partner är helt införstådd med min fetish och ställer upp i bland, då blir jag superkåt, något vi båda har glädje av. Jag får höra att jag nog är rätt ensam med min fetish och undrar om det verkligen är så? Det finns ju en del att titta på nätet. Är det någon mer som gillar regnställ av nylon och dunjackor eller andra nylonkläder? Skulle vara kul att dela erfarenheter med gärna både tjejer och killar!

• Svar på tråden Sex i nylonkläder
  • Anonym (man)

Ja, strumpbyxor! Både på tjejen samt på mej själv. Har det ofta då jag är ensam och runkar.

• Anonym (Nylonlover)

Strumpbyxor har vi inte testat , får göra det! Jag gillar när vi båda har tunna dunjackor och nylonbyxor på oss innan och i början när vi hamnar i sängen (rätt skönt eftersom vi har rätt svalt i sovrummet!). Man glider lätt runt med varandra och ännu bättre blir det med hala lakan. Har hittat rätt mycket på nätet med down jacket fetish, är det ingen här som är intresserad och vill utbyta tankar?

• Anonym (man)
    Anonym (Nylonlover) skrev 2017-12-08 09:35:03 följande:

Strumpbyxor har vi inte testat , får göra det! Jag gillar när vi båda har tunna dunjackor och nylonbyxor på oss innan och i början när vi hamnar i sängen (rätt skönt eftersom vi har rätt svalt i sovrummet!). Man glider lätt runt med varandra och ännu bättre blir det med hala lakan. Har hittat rätt mycket på nätet med down jacket fetish, är det ingen här som är intresserad och vill utbyta tankar?

När ett styvt ollon gnids mot strumpbyxorna man har på sej känns det ljuvligt! Kan gnugga lite och spruta rätt fort....
  • Anonym (man)
    Jannne k skrev 2017-12-08 10:04:06 följande:

Samma här man

Strumpbyxor?
  • Anonym (man)
    Jannne k skrev 2017-12-08 10:17:19 följande:

Ja oftast eller stay upp

Inte lika lätt att gnugga ollonet mot nylonet om man har stayups på sej bara....
  • Jannne k

Nä men siden trosor de tar inte många sek förens de blir blöta

• Anonym (man)
    Jannne k skrev 2017-12-08 10:20:14 följande:

Nä men siden trosor de tar inte många sek förens de blir blöta

Det har du rätt i, jag har ett par själv också men använder dem sällan pga att jag gillar att ha strumpbyxor utan något under. Har det ofta på jobbet (under byxorna) för att tända mej lite extra.
  • Jannne k

Brukar knulla frun med strumpbyxor på gör ett hål så kuken kommer fram mmmmmm

• Anonym (man)
    Jannne k skrev 2017-12-08 10:31:40 följande:

Brukar knulla frun med strumpbyxor på gör ett hål så kuken kommer fram mmmmmm

Jag gjorde så med min fd fru också.
  • Anonym (man)
    Jannne k skrev 2017-12-08 10:47:45 följande:

Ok hadde hon något emot det min gnydde i början

Nej hon var helt för det från början!
  • Anonym (Killen)

Det enda nylon vi har haft i sängen är flickvännens strumpbyxor. Men dom brukar åka av fortare än kvickt. 

Svar på tråden Sex i nylonkläder