Jag har så kul att jag vill starta kvar på AFs program
Hej!
Jag har så otorligt kul med det programmet som AF skickat mig till. Till en början var jag skeptisk och hade fokus på att komma in på en skola så fort som möjligt, så jag kunde bygga upp mina betyg.
Men jag har träffat så många vänner, och dessutom har jag träffat en gammal bekant. Jag har så oerhört kul, och vill inte sluta på denna program än. Det känns så sorgligt, och nu menar AF att de hittat en utbildning till mig, där jag både kan arbeta och studera. Självklart vill jag det, det var ju min plan redan från början. Men jag vill inte sluta på denna program. Allt möjligt händer här. Absolut kan man hitta på saker på fritiden, men det är liksom blandningen i programmet och träffa dessa människor, som ger det där extra.
Jag kommer mest troligt sluta på programmet, för jag kan ju inte skjuta upp in utbildning och framförallt inte ett arbete på grund av ett program.
Jag är så känslig. Jag vet egentligen inte vad jag vill komma med denna tråden, mer än att jag ville skriva av mig. Men jag är väldigt ställd av mig.
Jag vill liksom inte missa en enda timma i programmet. Mest är det faktiskt tack vare omgivningen, liksom i programmet. De flesta är jättetrevliga människor.