• Elvipe

Bruna flytningar vecka 12?!

Ok nu kanske jag är FÖR paranoid, men ni vet hur man blir. Grav v.12 med andra barnet. I eftermiddags såg jag att jag hade svagt ljusbrun/Beiga flytningar. Liiiite kvar nu också. Inbillar mig också att jag har lite ont i magen, men eftersom jag nu är nojig så kan jag inte urskilja om det är vänlig växtvärk. Gjort ultraljud tidigare i veckan och allt såg bra ut o hjärtat slog fint. Red sedan två dagar i rad (håller på med hästar). Bör jag oroa mig tror ni ?

• Svar på tråden Bruna flytningar vecka 12?!
  • SophieElle

Nej det låter inte som du behöver oroa dig, har du sett ett hjärta också dessutom så är det ännu tryggare. Ett missfall har färskt blod och mycket. Jag hade nyligen en färsk blödning i samband med toabesök med trög mage. Det var ett blodkärl som hade spruckit förmodligen och slutade snabbt.

• Dahlia02

Fick en brun/röd men mest brun flytning precis i v 12, det kom en del på pappret och var tydligt färgat men dagarna efter var det minimalt, blev mindre och mindre och ljusare och ljusare. Hade såklart panik första kvällen när det kom, trodde det var kört. Hade inte ens hunnit göra kub. det var 1,5 veckas jobbig väntan tills vi kom dit och fick se att allt var tipptopp! Har förstått sen att det är väldigt vanligt.

• Elvipe

Tack för era svar <3 Anade att jag kanske stressade upp mig lite i onödan över väldigt lite men ska försöka koppla av:)

Svar på tråden Bruna flytningar vecka 12?!