Ägglossning
Behöver hjälp, min mens slutade runt 25/11 och nu känner jag väldigt mycket ömhet i brösten, väldigt trött, och mensvärk just på morgnarna... undra om det kan vara ägglossning?
Behöver hjälp, min mens slutade runt 25/11 och nu känner jag väldigt mycket ömhet i brösten, väldigt trött, och mensvärk just på morgnarna... undra om det kan vara ägglossning?
Beror väl på... Hur långa cykler brukar du ha? Sista mensdagen är f.ö helt ovidkommande- det är den första dagen man utgår från. Har du korta cykler kanske du haft äl och rent av är gravid?
Jag tog graviditest för två dagar sen, men det visade sig negativt. Kan det vars för tidigt? Jag har haft mensvärk nu snart i en vecka och ömhet i brösten... är det normalt?
Saken är att jag slutade upp med mina p piller för sju månader sen, och tills nu har den varit jätte kryddig, ibland fick jag min mens efter 1,5 ibland 2 månader... så jag vet inte hur min cykel är.... och det är nu jsg känner av denna mensvärken och brösten o trötthet... har inte känt av något på flera år
Under min tid med p pillerna
Aha då är du oregelbunden. Men vänta nån vecka till och mår du lika då och är utan mens så testa igen.