• LenaK

Uretrit - behandling

Hej !
    Nu har det blivit några månader sen jag har fått diagnos 'uretrit'. Jag gick genom så många behandlingar men fick aldrig något riktig hjälp. Det känns att ingenting hjälper.

Mina besvär är då att jag har svårt att kissa, måste trycka ur kiss och sitta kvar länge för att vara säkert att allt kiss är ute. Jag har ingen ont men täta trängningar som är jätte obehagliga, då känner jag mig kissnödigt hela tiden. Jag kan typ bo på toaletten...

Jag fick prova olika antibiotika, betmiga, vesicare, kortison till urinröret, dricker silver vatten, äter vitaminer, osv... NU ÄR JAG TRÖTT PÅ DETTA.
    Jag är 24 år, är inte gravid och har inte heller inga barn. Jag har också varit hos gyn. och har gjort tester för alla könssjukdomar - allt är ju negativ. Förstår inte alls varför är jag inte av med denna besvär.. den kom plötsligt så och gick aldrig iväg... 

Finns det någon som har samma problem eller som har blivit behandlat på bra sätt och blev frisk igen? Jag har nu köpt gullris droppar och hoppas på lite hjälp av dom ..

Tack för alla svar !   

• Svar på tråden Uretrit - behandling
Svar på tråden Uretrit - behandling