Hjälp! Mens men fortfarande illamående och ömma brösten
Hej alla som försöker bli gravida!
Jag vet inte om det här inlägget hamnar rätt då jag är helt ny här.
Behöver skriva av mig, blir tokig.
Den 26 november hade jag ägglossning enligt en app som jag fyller i allt i. I förrgår skulle mensen ha kommit dvs söndags (den 10/12) men ingen mens. Har mått lite illa från och till och varit mycket trött och ömma bröst och väldigt förstoppad och konstiga drömmar och har gråtit väldigt mycket den senaste tiden och en del andra mindre "symtom". Det har varit så sen 5 dagar efter ägglossningen och blivit starkare, upplever jag.
Men imorse vaknade jag med mensvärk som blivit starkare under dagen och mensen är jättekonstig.
Mest brunt blod men mensvärken är nog värre än vanligt. Gjorde att gravtest på bim dagen som va negativt.
Mitt huvud säger att jag inte är gravid men känslan säger att jag kanske kan vara det ändå?
Är det någon som varit med om nå liknande?
Och kan jag vara gravid trots den extrema mensvärken och den konstiga mensen?
Var hos läkaren idag i ett annat ärende och fick veta att jag hade högt blodtryck och den brukar väl inte hänga ihop med graviditet?
Jag brukar kunna ha konstig pms men inte så här och det brukar försvinna så fort mensen kommer men inte nu och mensvärken är som sagt hemsk, men nu varvar det mellan brunt och rött, inte så mycket mens som vanligt men inte lite heller.
Ber om ursäkt för världens längsta inlägg ????
Men vad tror ni? Har jag blivit galen eller kan jag vara gravid?
Kram på er :)