• Äldre 14 Dec 15:29
    8130 visningar
    2 svar
    2
    8130

    Arbeta hemifrån!

    Hej!


    Jag vill ha tips på arbeten man kan utföra hemifrån på (ca 50-75%, inte lika viktigt). Som helst inte kräver någon tidigare erfarenhet eller utbildning.Glad


    Så skriv gärna vad ni själva gör som arbetar hemifrån och hur ni började!Solig
    Eller om ni har andra tips, tankar och idéer, stort som smått är välkommet!


    Tack{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Arbeta hemifrån!
  • Äldre 17 Feb 21:36
    #1

    Finns ganska mycket möjligheter att jobba hemifrån idag och verkar som att det bara ökar just nu. Jag jobbade själv hemifrån under 9 månader förra året åt ett svenskt företag. Jobbet var säljare och det ända som behövdes var en dator och ett headet.

    Det bästa med jobbet var att man kunde jobba vartifrån i världen man ville. Jag åkte runt i Asien ett par månader innan jag slog mig ner på Malta. Workwide.se har jag för mig jag hittade jobbet på. Men det finns garanterat flera hemsidor som annonserar jobb man kan utföra hemifrån. Du får google själv Tungan ute

  • Äldre 3 Mar 18:30
    #2
    MiniLakris skrev 2018-02-17 21:36:49 följande:

    Finns ganska mycket möjligheter att jobba hemifrån idag och verkar som att det bara ökar just nu. Jag jobbade själv hemifrån under 9 månader förra året åt ett svenskt företag. Jobbet var säljare och det ända som behövdes var en dator och ett headet.

    Det bästa med jobbet var att man kunde jobba vartifrån i världen man ville. Jag åkte runt i Asien ett par månader innan jag slog mig ner på Malta. Workwide.se har jag för mig jag hittade jobbet på. Men det finns garanterat flera hemsidor som annonserar jobb man kan utföra hemifrån. Du får google själv Tungan ute


    Tack för tipset! :)
Svar på tråden Arbeta hemifrån!