Får nog
Hej allesammans!
Jag har funderat på en sak ganska länge! Jag undrar varför läkare eller VC aldrig tar mig seriöst?
Jag har haft symtom som blod i avföringen några gånger, har sedan lång tid tillbaka och förstoppning. Har nästan alltid slem vid lös avföring och har även haft smal avföring. Allt detta har börjat sedan i början av juni.
Jag var aldrig hypokondrisk av mig men jag har försökt söka vård och få en undersökning, men de tar mig inte seriöst pga min ålder jag är en 17 årig grabb. De har inte undersökt ett skit ?ursäkta språket?. De har bara tagit ett blodprov och det var när jag var på akuten. Jag har alltså varit hos VC 5 gånger och akuten 1 gång men de säger bara återkom om symtomen är kvar. Jag ringer tillbaka så säger de samma sak!
Nu har jag blivit paranoid och hypokondriker för jag försöker diagnotisera mig själv för att jag inte får hjälp! Jag tror just nu jag har tarmcancer och är jätte orolig! Jag vet inte var jag ska ta vägen! Vad tror ni mina symtom kan bero på? På blodprovet visade sig att jag inte har en inflammation då sänkan eller vad det heter var normalt sa läkaren. Skriv gärna era tankar! :/ har tidigare gjort tråd om detta...