• Anonym (Anonym kille)

Penis storlek

Går rakt på sak: när jag försöker googla fram den genomsnittliga svenska penislängden får jag alla möjliga svar. Jag tänkta därför fråga er män hur lång eran snopp är (svara ärligt och om du vill anonymt). Och ni kvinnor får gärna fylla i vilken storlek er man har, tack!

• Svar på tråden Penis storlek
  • Anonym (suck)

Det är bara pojkar som löjlar sig med att hålla på att mäta lillsnoppen, så du får nog fråga på såna sajter.

• Anonym (Maken)

Makens är 21 cm lång och runt 15 cm omkrets.

• Anonym (erik)
    jag har 15cm och har nyss börjat använda tabletter drivelan ultra som ska förstora penisen, hoppas att det funkar, efter några dagar märker jag att jag är kåt hela tiden och kan få stånd direkt 
  • Anonym (G)
    Anonym (suck) skrev 2017-12-14 18:18:23 följande:
    Det är bara pojkar som löjlar sig med att hålla på att mäta lillsnoppen, så du får nog fråga på såna sajter.
    Instämmer
  • Anonym (L)

Vill du veta om din penis är liten eller stor? Oavsett vad den är kommer den inte ändras utan ingrepp.

• Anonym (L)
    Anonym (erik) skrev 2018-09-06 16:26:21 följande:

jag har 15cm och har nyss börjat använda tabletter drivelan ultra som ska förstora penisen, hoppas att det funkar, efter några dagar märker jag att jag är kåt hela tiden och kan få stånd direkt 

Att tro att tabletter ska göra penisen större är en inbillad illusion, vad tänker du att tabletterna ska göra? Det enda dom gör är bidrar till lyckliga "medicinmän" som tjänar pengar på folks desperation.
Svar på tråden Penis storlek