• Anzil

    Det mest pinsammaste ni varit med om

    Hej!


    Jag tänkte skapa en tråd, där vi kan dela med oss om erfarenhet om det absoluta pinsammaste ni varit med om.


    Jag vill gärna sätta en simpel regel med denna tråd. Och det är helt enkelt att det pinsamma situationen kunnat undvika genom er. Så pinsamma saker, så som att vara social klumpig eller att det råkar hända något av en slump, skall inte räknas in.


    Syftet med denna tråden är att andra skall märka att det finns faktiskt andra människor som gör fel också, eftersom det är så enkelt att tänka saker så som: ''Det är bara jag som är korkad som gör något sådant här''.


    Om ni inte förstått reglerna så får ni gärna fråga!


    Så saken är att regeln är egentligen mycket simpel, så jag hoppas att jag inte låter krånglig.


    Som sagt, ni delar med er, om saker som ni gjort som ni tycker: ''Varför kan jag inte detta för, men så pinsamt varför sätter jag mig själv i sådana här situationer?''.


    Poängen är helt enkelt som så, att man tror hela tiden att man är ensam vid sådana här saker. Men alla andra är nervösa, och gör bort sig m.m.


    Om ni vill ha kontakt med varandra, så ställ frågor och prata med varandra via PM, gärna inte här. På detta sättet får ni kontakt med varandra och samtidigt räddar tråden från att hamna i en annan diskussion. Så det är helt enkelt som så att det bara skall delas med historier. Frågor och kommentarer, ta gärna det i PM.


    Tack!

Svar på tråden Det mest pinsammaste ni varit med om