• Miggo1990

    Triss i flickor

    Hur vanligt är det att få triss i flickor? Eller triss i pojkar? Och vad är sannolikheten att få det andra könet efter triss i samma kön...

  • Svar på tråden Triss i flickor
  • Miggo1990

    Workingmom men varför påstår vissa att man gör det ena eller andra könet? Tex om man prickar ägglossning ökar chansen för pojke...innan ägglossning ...

  • Workingmom

    Så det blir en fjärde flicka för dig? Kul! ??

    Jag själv är rätt säker på att de blir en pojke. Bara för att min mamma sa till mig när jag väntade mitt andra barn att det skulle bli en pojke och att jag bara skulle få pojkar.. jag känner mig mer som en pojkmamma

    Dock har jag alla de 3 tidigare gångerna verkligen känt när jag blivit gravid, som att trycka på en knapp Låter jätte knasigt, men de bara var då.

    Denna gång är jag mer osäker

  • Miggo1990
    Workingmom skrev 2017-12-18 21:19:45 följande:

    Så det blir en fjärde flicka för dig? Kul! ??

    Jag själv är rätt säker på att de blir en pojke. Bara för att min mamma sa till mig när jag väntade mitt andra barn att det skulle bli en pojke och att jag bara skulle få pojkar.. jag känner mig mer som en pojkmamma

    Dock har jag alla de 3 tidigare gångerna verkligen känt när jag blivit gravid, som att trycka på en knapp Låter jätte knasigt, men de bara var då.

    Denna gång är jag mer osäker


    Hur gjorde du för att få pojkar? Tips tack..
  • Miggo1990

    [quote=78288262][quote-nick]GrönaDruvan skrev 2017-12-19 11:41:29 följande:[/quote-nick]Har triss i pojkar och alltid haft sex när äl testet visar glad gubbe...om det nu spelar roll....

    Använde du dom för att det skulle bli pojke? Eller bara för att veta när du hade ägglossning?

  • Miggo1990
    Miggo1990 skrev 2017-12-19 11:47:59 följande:

    [quote=78288262][quote-nick]GrönaDruvan skrev 2017-12-19 11:41:29 följande:[/quote-nick]Har triss i pojkar och alltid haft sex när äl testet visar glad gubbe...om det nu spelar roll....

    Använde du dom för att det skulle bli pojke? Eller bara för att veta när du hade ägglossning?


    Jag har faktiskt aldrig använt dessa test...första flickan blev till med sex tre dagar i rad ..veckan runt ägglossning ...andra flickan testade vi mkt ungefär då jag trodde ägglossning...blev ändå flicka....sista blev till av en slump...slutade amma och väntade på mensen

    .Ingen mens kom ....=gravid ....hade bara haft sex en gång...per vecka...dom två första veckorna efter att jag slutat amma...
  • Ninniisen

    Hur vanligt det är vet jag inte men jag fick 2 flickor och nr 3 blev en pojke. Sen har jag fått tre flickor efter det och är gravid med ytterligare en flicka.


    ° ★ Izabelle ° ★ Felicia ° ★ Gabriel ° ★ Alice ° ★ Emmy ° ★ Freja
Svar på tråden Triss i flickor