• AudiBitch66

Gravid?

Hej!

För ett tag sedan tog ja ut min stav då vi planerar tillökning, ja köpte äl-test & i en veckas tid har ja haft blinkande gubbe som avslutades med en fast gubbe???? vi har haft sex varje dag under den veckan, min mens ska va runt den 27-28:e.. Ja har till o från haft en molande värk i nedre delen av magen o även mot sidorna, beroende på hur ja sitter lr rör mig.. De är ju för tidigt att ta ett grav-test, så va tror ni, kan de va så att ja e gravid? Har 2st barn sedan innan, men ack va man glömmer????

• Svar på tråden Gravid?
  • VictoriaL

Jag har exakt samma funderingar!! Ska också ha mens 28:e men har under ägglossningen haft sex och har också molvärk i magen och är enormt trött. Gjorde gravtest idag i förhoppning att det skulle visa något men icke.

Är också inne på nummer tre! :)

• AudiBitch66
    VictoriaL skrev 2017-12-16 21:48:30 följande:

Jag har exakt samma funderingar!! Ska också ha mens 28:e men har under ägglossningen haft sex och har också molvärk i magen och är enormt trött. Gjorde gravtest idag i förhoppning att det skulle visa något men icke.

Är också inne på nummer tre! :)

Okej:) hade väldigt ont igår, men de avtog faktiskt lite med en riskudde mot magen:) idag finns de kvar, men inte lika ont, mer irriterande ont liksom.. Men är de inte för tidigt att ta grav-test? Kan väl ändå betyda att du e gravid? :)
Svar på tråden Gravid?