• Test14

    Cb early supersvagt

    Vad tror ni om detta?

    Cb plus,svar efter en minut i fredags och cb early dagen efter efter inte ha kissat på 2 timmar..

    I tisdags predictor early, bröt upp det då min syn är dålig! Oregelbunden mens som hoppade över förra månaden.

  • Svar på tråden Cb early supersvagt
  • InaLo

    Skulle vilja säga att det är posetiva allihoppa. Antar att du är mer synliga i värkligheten. Jag tror du är gravid men du får väl ta ett test till om 1-2 dagar. Lycka till

  • Test14
    InaLo skrev 2017-12-17 07:34:43 följande:

    Skulle vilja säga att det är posetiva allihoppa. Antar att du är mer synliga i värkligheten. Jag tror du är gravid men du får väl ta ett test till om 1-2 dagar. Lycka till


    Åh,vad gullig du är:) Jag gråter för minsta lilla,mår illa,yr.. Hoppas hoppas!! Har du några egna erfarenheter?
  • UndrandeSökare

    Ta ett Clearblue digitalt gravidtest med veckoindikator istället, där står det gravid eller inte gravid med bokstäver. Lättare att tyda än otydliga streck.

    Men allra helst gå och ta ett blodprov och mät hcg, det är det säkraste. Då får du helt säkert veta om du är gravid eller inte.

    Man kan köpa blodprovsremisser själv genom www.werlabs.se Gå in på hemsidan under provtagningsorter och kolla om någit av deras labb finns i din närhet. Klicka i graviditetstest i listan under deras prover. Man betalar via hemsidan och nästa vardag går du till labbet du valde och tar blodprovet. Sen får du ett sms när provsvaret är fardigt. Man loggar in på hemsidan och läser provsvaret på skärmen. Supersmidigt ! Använder du rabattkoden LCHF så blir det billigare. Om hcg är 5 eller över så betyder det gravid. Jag använder ofta Werlabs själv.

  • InaLo


    Denna bild är tagen på bim -4 och -5 och jag var gravid med min dotter då.

    Var ju väldigt svaga men positiva.
Svar på tråden Cb early supersvagt