Min mage mår inte brao
Hej! Jag har tidigare gjort forum här angående min mage.. och jag fortfarande inte fått någon bild av vad det kan vara. Jag har nu en fråga angående avföring.. Jag har varit hos doktorn väldigt väldigt många gånger. Mina prover och allt har sett bra ut, jag har även tagit avföringsprover som inte visade något lika så parasitprov. Jag har gjort en enkel rektoskopi där läkaren såg att jag var inflammerad. Läkaren skickade det här sedan på remiss men de på mottagningen tyckte det inte var nödvändigt för en koloskopi osv.. Min avföring har skiftat väldigt mkt från svart till ljus ljus brun.. men inget i avföringsproverna har tytt på att jag blöder inuti.. Idag dock.. var min avföring hälften färgat ljus brun och mörk brun.. på den ljusbruna delen så var det fläckar av mörkbrun.. ÄR INTE DETTA BLOD?Vem ska tro på mig egentligen.. jag är rädd. De påstår att jag har ibs osv.. men det vet jag inte..
Har ibland rejäla kramper längst ner i magen.. och min tarm känns oftast svullen längst ner till vänster när jag behöver gå på toa.. De har även känt på min mage o de har inte hittat någon avvikelse. Mitt allmänna tillstånd är bra.. jag äter och så.
Jag går inte heller ner i vikt.
Jag vill verkligen inte vara till besvär när jag ringer dit till vårdcentralen så. Men jag vet att något inte är som det stämmer.. De säger att jag måste lägga om kosten och att blödningen kan bero på att jag är för hård i magen.. Men då färgas väl inte avföringen? :/