• Tillsammans73

Hur hittar vi varann igen?

Jag måste ha tillbaka min goa fru med hennes närhet såsom det var när vi träffades. Vi var så kära och nära varann. Men de senaste åren har hon blivit så kall och svår att få närhet till. Hon gillar inte att kramas eller pussas. Och sex avböjer hon vänligt men bestämt. Drar ihop sig och sluter sig liksom. Jag kommer inte åt henne. Varken med smicker eller spontana sexiga förslag. Jag kan massera henne i en timma med oljor och tända ljus. Men ingen sex. Hon låtsassomnar verkar det som för att slippa? Vi har störtskön sex när hon väl slappnar av och ger sig hän. Men inte på väldigt länge nu. Hon bara glor som besatt på Facebook och tittar eller hör inte på mig. Jag dör snart om jag inte får lite närhet! Hjälp mig! Please?

• Svar på tråden Hur hittar vi varann igen?
  • Mom2be262

Har ni pratat, hon kanske upplever press om du är för på henne fysiskt? Press tar bort lusten på en milisekund

• Anders 386

Hon har säkert svaret, ingen på FL kan göra annat än gissa.
    Hon har troligen tappat attraktionen till dig - men varför kan bara hon svara på. (Men troligen kommer du inte att få ett ärligt svar om du frågar henne.)

• Anonym (Gr)

Sedan när är det hennes ansvar att du inte får ligga?

Hon går ju med på massa närhet lång härlig oljemassage och du ska inte kräva sex av henne som du behöver chips på en fredag, fan ta lite ansvar vuxna karl!

Visa HENNE empati istället för gråta över spilld mjölk, ta reda på vad hon behöver med och var inte så självupptagen.

• Anonym (Gr)

Hon går ju med på massa närhet lång härlig oljemassage och du ska inte kräva sex av henne som du behöver chips på en fredag, fan ta lite ansvar vuxna karl!

Visa HENNE empati istället för gråta över spilld mjölk, ta reda på vad hon behöver med och var inte så självupptagen.

Anders 386 skrev 2017-12-29 14:48:30 följande:

Hon har säkert svaret, ingen på FL kan göra annat än gissa.

Hon har troligen tappat attraktionen till dig - men varför kan bara hon svara på. (Men troligen kommer du inte att få ett ärligt svar om du frågar henne.)

Jag tappar attraktion när min partner inte tar hand om hemmet, när han inte sköter sina ansvarsområden överlag,när han inte ser mig och mina behov, när han bara är självisk som TS (tur min man inte är funtad så) och kräver saker av mig och blir tjurig som ett barn. (Aldrig heller nåt min partner gör för vi ser efter varandras behov hela tiden) att han inte sköter hygienen och ständigt är ovårdad och om han skulle bli fet och aldrig vilja göra något med mig. Tror 99% av alla kvinnor kan tappa attraktionen av samma orsaker som mig.
  • Anders 386
    Anonym (Gr) skrev 2017-12-29 14:50:48 följande:

Hur utläser du att TS är självupptagen?
    Det jag får fram är att TS partner är självupptagen och inte bryr sig om honom?? Hon hör inte och hon ser honom inte. och hon är inte intresserad av honom som älskare.
    Jag måste ha missat en massa text i TS inlägg???

• Anonym (Gr)
    Anders 386 skrev 2017-12-29 15:04:07 följande:

Hur utläser du att TS är självupptagen?

Det jag får fram är att TS partner är självupptagen och inte bryr sig om honom?? Hon hör inte och hon ser honom inte. och hon är inte intresserad av honom som älskare.

Jag måste ha missat en massa text i TS inlägg???

För att inte vilja ha sex att inte vilja kyssas och vara intim är en gräns alla får ha. Hon har sin orsak men han måste ju ha intresset för att lyssna inte bara tänka med kuken att vad han än gör för henne ska bli "Yes jackpot!!" Och sen få ligga hon märker ju sånt.

Men han har ingen gräns man ska respektera, han kräver ju bara att FÅ få få. Det är en annan sak.
  • Lyckorus

Första frågan blir ju spontant om ni har pratat om detta, och vad hon säger då?

• Anonym (Gr)

Vi ger en twist på det. Min man vill inte kyssas / ha sex / ta på mig. Dagarna veckorna går.

Jag har desperat försökte få han att släppa loss och slappna av men det har inte gått.

vad gör jag ? Jo, jag ACCEPTERAR min partners behov

Att han inte vill vara nära och att han behöver andra saker och jag hade varit LYHÖRD för dessa behov. När de är bemötta då är det läge att fråga varför vi inte är intima längre.

Är detta så hemskt svårt?

• Anders 386
    Anonym (Gr) skrev 2017-12-29 15:15:45 följande:

Vi ger en twist på det. Min man vill inte kyssas / ha sex / ta på mig. Dagarna veckorna går.

Jag har desperat försökte få han att släppa loss och slappna av men det har inte gått.

vad gör jag ? Jo, jag ACCEPTERAR min partners behov

Att han inte vill vara nära och att han behöver andra saker och jag hade varit LYHÖRD för dessa behov. När de är bemötta då är det läge att fråga varför vi inte är intima längre.

Är detta så hemskt svårt?

För mig skulle det inte vara ok om min partner uppträdde som att hon inte var intresserad av mig, speciellt om det var en snabb förändring. Då vill jag veta orsaken. Det skulle ge mig en möjlighet att försöka förändra till det bättre - eller om hon helt enkelt tappat attraktionen kanske det är dags att gör något mera drastiskt - då kanske vi inte är rätt för varandra.

För mig skulle det vara fruktansvärt svårt att bli avvisad och inte förstå varför. Jag skulle må skitdåligt av att inte veta orsaken.

Vi får väl bara acceptera att vi tänker olika... 

Svar på tråden Hur hittar vi varann igen?