• karolina17

Finns det nån singel man som inte varit otrogen?

Jag ganska ny i detta forum. Då jag är singel så läser inlägg om relationer främst. Vore kul att träffa likasinnade män att prata med utan att det behöver dra åt sex hållet. Jag kan vara vän med män. Har upplevt, har erfarenhet att väldigt få män kan vara vän med mig.

• Svar på tråden Finns det nån singel man som inte varit otrogen?
  • Slowhand

Jag är man singel och skulle aldrig få för mig att vara otrogen, vettifan vad tjejer idag söker dock, känns som allt är ett spel och det skall vara appar hit och dit ;) 

• karolina17

Ok :) tror det har med vilken generation man talat om när det kommer till appar och sånt. Jag är generationen som skrev på skrivmaskin på högstadiet. Aldrig varit otrogen heller.

• 50killen

Aldrig heller varit otrogen.

Hadde också skrivmaskin i skolan. Jösses vad gammalt det låter.

• karolina17
    50killen skrev 2017-12-17 19:19:29 följande:

Aldrig heller varit otrogen.

Hadde också skrivmaskin i skolan. Jösses vad gammalt det låter.

Ok :) jag jag tänker samma. Vi är mindre egon tror jag pga det.
  • Anonym (man)

Av det jag sett i min omgivning så är det en majoritet kvinnor som varit otrogna.
    Alltså borde du som kvinna ha större chanser att hitta en trogen man än en man har att hitta en trogen kvinna.

• karolina17
    Anonym (man) skrev 2017-12-17 19:26:55 följande:

Av det jag sett i min omgivning så är det en majoritet kvinnor som varit otrogna.

Alltså borde du som kvinna ha större chanser att hitta en trogen man än en man har att hitta en trogen kvinna.

Så snällt med positiv vinkling till min fördel!:)
  • Anonym (man)
    karolina17 skrev 2017-12-17 19:35:21 följande:
    Så snällt med positiv vinkling till min fördel!:)
    varsågod Flört
  • karolina17
    MrKudos skrev 2017-12-17 19:39:45 följande:

Jag har aldrig varit otrogen när jag varit singel!

Ok så kan man också se det.
  • 50killen

Mindre egon pga skrivmaskinen???

Inbillar mej att vår moraliska kompass är annorlunda mot dagens. Då lärde man sej att ta hänsyn till andra. Nu är det jag jag jag.

Svar på tråden Finns det nån singel man som inte varit otrogen?