Ilar i underlivet - inte gravid.
Hejsan! Jag har sökt länge och väl på internet, men har kommit fram till att det är svårt att hitta forum om problem i underlivet som inte handlar om graviditet. Jag är 100% inte gravid.
Mitt problem: för ca 2 månader sedan åkte jag dit på ett njurstensanfall. For in på akuten, fick smärtstillande och for hem. Inget mer med det. Högst oklart om stenen ens har åkt ut i dagsläget. Jag hade i samma veva en släng av UVI och fick antibiotika mot det. Omkring en månad efter så upplevde jag att jag på nytt fått UVI då jag ständigt kände mig kissnödig.
Jag gick till vct, lämnade urinprov som inte visade något. Kunde dock var och varannan dag känna ilningar i öppningen av ?kisseriet?. Det sved inte när jag kissade men just när jag kissat klart kom samma ilning.
Nu har det dock blivit värre och jag är ganska säker på att känslan kommer från den vaginala öppningen. Det känns som att något vill ut, som att jag vill ta tag i något och dra ut det. Det är så obehagligt. Jag tycker dock det är jobbigt att ringa och lite pinsamt. Vet ej om jag ska börja på vct eller ringa gyn på en gång? Har kikat med spegel men inget ser annorlunda ut men de senaste timmarna har det ilat till flera gånger i minuten och nu börjar det bli mer krampaktigt. Någon som kan ha en aning?