• Anonym (Någon mer)

Jag får magmuskler/rutor av sex

Någon mer som får det eller är jag helt ensam?! Läst runt på Google men hittar ingenting om det. Jag vet inte hur jag bär mig åt men jag tränar ingenting för tillfället. Har dock tränat på elitnivå för 5 år sedan men sedan dess... INTE mycket träning. Jag tänkte mycket i början "hur fan är det möjligt?". Men jag kanske rör mig ovanligt vid sex. Har märkt att jag ibland har träningsvärk i magen efter sex. När jag är under och ens ska kunna komma så måste jag verkligen kämpa för det, med hela magen liksom. Jag trycker upp höfterna och hållet kvar liksom..

Är det någon mer som har det så? Klagar inte på att få magmuskler Hahah

• Svar på tråden Jag får magmuskler/rutor av sex
  • Anonym (Någon mer)
    Anonym (Någon mer) skrev 2017-12-18 23:57:38 följande:

Någon mer som får det eller är jag helt ensam?! Läst runt på Google men hittar ingenting om det. Jag vet inte hur jag bär mig åt men jag tränar ingenting för tillfället. Har dock tränat på elitnivå för 5 år sedan men sedan dess... INTE mycket träning. Jag tänkte mycket i början "hur fan är det möjligt?". Men jag kanske rör mig ovanligt vid sex. Har märkt att jag ibland har träningsvärk i magen efter sex. När jag är under och ens ska kunna komma så måste jag verkligen kämpa för det, med hela magen liksom. Jag trycker upp höfterna och hållet kvar liksom..

Är kvinna btw
  • Anonym (Någon mer)

Upo

• Anonym (Fettot)

Nej tyvärr, har dessvärre aldrig hänt mig. Också kvinna.

• Anonym (Gissar)
    Anonym (Någon mer) skrev 2017-12-18 23:57:38 följande:

Du kanske har en bra grund sedan tidigare eftersom du har tränat på elitnivå 
Svar på tråden Jag får magmuskler/rutor av sex