• Wi12

Blodig flytning direkt efter ostim. frysåterföring??

Hej,

Hoppas någon vänlig själ kan lugna mig. Gjorde frysåterföring av en 5dgrs blastocyst idag, ostimulerad. Nu på kvällen märkte jag en blodig fkytning i trosan samt lite rosa när jag torkade mig?!

Från att vara glad och hoppfull så slog det om och jag började nojja och googla, googla, googla. Hittar ingen som skrivit om det:(

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Blodig flytning direkt efter ostim. frysåterföring??
  • Skywalker

Jag gjorde ET igår, läkaren sa att jag kunde få en blödning p.g.a "operationen" (som hon kallade återföringen). Så det är nog ingen fara! Det är säkert bara för att de petat där inne. :)

• Wi12

Alltså tack för att du tog dig tid att svara. Dom sa inget till mig om det nu och minns inte att jag blödde något förra gången.

Fick du tillbaka en blasto eller 3dagars? Om du vill svara:)

• Skywalker
    Wi12 skrev 2017-12-19 21:21:06 följande:

Alltså tack för att du tog dig tid att svara. Dom sa inget till mig om det nu och minns inte att jag blödde något förra gången.

Fick du tillbaka en blasto eller 3dagars? Om du vill svara:)

Självklart! Vet ju hur nervös och orolig man är. Jag fick också tillbaka en blasto. Första IVF-försöket. Är det alltså ditt andra försök?
  • Wi12

Jag har gjort två ET. Efter senaste så kunde de frysa en blasto som vi nu satt in <3

• Skywalker
    Wi12 skrev 2017-12-20 09:41:19 följande:

Jag har gjort två ET. Efter senaste så kunde de frysa en blasto som vi nu satt in <3

Spännande, hoppas det blir ett plus om ett par veckor!
  • Wi12

Detsamma! Hoppas att nyår startar på bästa sätt för oss båda :)

Svar på tråden Blodig flytning direkt efter ostim. frysåterföring??