• Anzil

    Är jag kvävande?

    Hej!


    Det är en person som jag gillar väldigt mycket, efter att personen öppnat upp sig om olika saker, så har jag försökt hjälpa henne. Bl.a har hon berättat vad hon vill ha för jobb. Jag tog tillfället i akt, och tog lite reda på vart hennes ambitioner skulle passa i.


    Liksom där arbeten som hon kan söka sig till.


    Jag har även hobby inom kulturarbete, och hon berättade vid ett tillfälle av att hon har haft tankar på att även söka sig till sådan område och hålla på med det.


    I och med att jag faktiskt är under ett projekt process så kontaktade jag henne om det. Denna gång, skrev jag detta till henne. Så jag har ingen aning om hennes reaktion eller vad hon tycker om det överhuvudtaget.


    Nu känns det lite som om jag kväver henne, så jag funderar på om jag kanske inte borde skriva alls till henne?


    Jag ville bara mena väl, dessutom gillar jag henne så pass mycket att jag nästan inte kan rå för att jag vill hjälpa henne så mycket.


     


    Är jag kvävande, hur hade ni själva tyckt?


     

  • Svar på tråden Är jag kvävande?
  • Ynna

    Har du fått svar från henne? Tyckte hon att du var kvävande, eller var det något du själv oroade dig för?

Svar på tråden Är jag kvävande?