Får en "troll" känsla över detta, men jag skriver ändå, och ursäkta om så inte är fallet :)
När räknas sex som sex? Samlag eller bara vara "fysiska" tillsammans.
För mig handlar det om att utforska varandra och ha det skönt o mysigt. Sen om det slutar med samlag eller ej spelar ingen roll första gången. Jag hade fysiskt sex första gången när jag var 7 men ett lyckat skönt samlag först när jag var 23. Tiden emellan grämde jag mig över att jag inte förlorat oskulden än, men såhär i efterhand tycker jag inte att det spelat någon roll.
Det jag har lärt mig är att vara lyhörd. Det som en vill och tycker är bra är sällan det samma som andra. Är det sen första gången för er bägge så har ni ju kanske inte så mycket i bagaget så det blir att ni bägge får lära er krypa innan ni kan gå. Tänk på att det oftast inte blir som ni tänkt er eller fantiserat om och det viktigaste: ställ inga krav, varken på dig själv eller på din kille. Du MÅSTE inte få honom o komma, och han MÅSTE inte få dig att komma. Det skevar bara till det och din kille kan aldrig bli bättre om du t.ex fejkar.
Stela situationer blir det sällan om ni båda vet vad som är på g utan att något blir framtvingat. Sex har man inte på beställning (förutom om man är gift eller har barn), utan det leks oftast fram på ett diskret sätt.
Sätt er tätt tillsammans o titta på en film. Lägg handen på hans lår och se hur han reagerar. Känns det inte som om det blir obehagligt eller pinsamt för honom så flytta upp handen lite jäms med låret och kolla av läget igen.
Är det så att det är han som är drivande men du inte är redo SÅ LÅT HAN FÅ VETA DET!! Annars blir det inte bra, och är han värd att ha sex med så nollställer ni bägge två och börjar om med händerna i knähöjd om du förstår vad jag menar.
Annars så besvarar du hans trevande med motsvarande handling.
Det låter på dig som du verkligen vill få honom att gilla dig och för dig att ge honom det bästa sexet. Hur är det? Brukar du raka dig. Brukar ditt kön lukta tvättat eller kön? Hur tror du att han vill ha dig?
Kön hos tjejer varierar stort beträffande lukt, frisering och utseende och vad man som kille tycker om varierar, så återigen fråga honom vid tillfälle. Kommer ni till oralsex så är ju en lätt ansning att föredra plus att man får lite extra hygien på köpet.
Ang ställningar så är det återigen prova som gäller. Finns inget rätt eller fel. Ritten kan vara bra om din kille är välutrustad och om det är första gången. På så sätt bestämmer du djup och hastighet. Även bra om du känner att du inte är riktigt upphetsad och kan ta emot allt. Motsatsen är om du ligger på sidan med ett ben uppdraget och han bakifrån. Då kan även en blygsamt utrustad kille kännas stor plus att han kan komma åt med en hand. Prova prova prova.
Mitt första samlag var inget vidare. Sex hade jag ju haft sen tidigare men inte samlag. På mig gjorde det ont, och jag kom aldrig under själva samlaget. Det fick jag ordna själv. Fortfarande är det så att jag sätter inte själva samlaget särskilt högt upp på listan utan allt det andra. Jag älskar o slicka och blir upphetsad av att se min partner ha det bra. Min urladdning kan jag själv ta hand om ifall det behövs. 69:an är perfekt för mig då jag har precis det som gör mig upphetsad i nyllet samtidigt som jag har någon i andra änden som hjälper mig göra något åt det, men åter igen...högst individuellt.