Dejta fler än en tjej?
Ja, jag vet att den här frågan inte är helt ny. Tjejer som skrivit om detta tidigare, vet inte varför det skulle vara någon skillnad för en man på 35+, vilket jag är. Men kan man dejta flera kvinnor på en och samma gång?
När jag talar om dejta, så för mig är det lära känna en person, troligen ge en kram. Blir det en puss, kyss eller sex så skulle jag bara klara göra det med en relation, ej fler.
Var i kontakt med en kvinna en längre tid som jag tillslut träffade på en dejt, kände inte riktigt att allt klickade rakt av vid detta tillfälle. Svalnade liksom lite. Kände inge direkt respons, var väldigt svårt att läsa och se om det det fanns någon form av nyfikenhet eller intresse. Vissa saker kan man faktiskt uppfatta då det gäller mänskliga signaler. Känns lite som de dialoger efteråt har svalnat lite från hennes sida. Men efter allt vi pratat om gällande intressen värderingar och allt plus att hon vill ses igen vill jag ändå se om det bara var en dålig dag eller så.
Dock med dagens nätdejting så blir det ju tyvärr så att nästan bara 1 av 10 startar en dialog i huvud taget, så fick jag lite sen kontakt med en tjej som svarade på ett tidigare försök till kontakt. Väldigt trevlig och driven i sin dialog mellan oss. Märks ganska fort om det finns intresse att konversera.
Har ju inte tagit upp det än med henne, men frågan jag ställer mig själv är om det skulle vara ok träffa henne för att känna hur det är i verkliga livet också? Kommer även detta kännas svalt? Kommer jag kunna känna, se om intresse finns från hennes sida? Hur kommer jag känna?