Jag tror att min sambo är otrogen
Vet inte vart jag ska börja vi har varigt tillsammans i nästan 20 år och vi har 4 st barn på 13 10 4 2 år hon är de bästa som hänt mig älskar henne otroligt mycket jag vet att i ett för hålande går det upp o ner men det är så att min sambo spelar mycket på nätet o har sagt till henne flera gånger att jag inte tycker det är ok för vår ekonomi en dag i sep så fråga jag henne varför hon har spelat igen hon svarar dumt o går jag säger till att hon har spelat för mycket o ville se kontot hon vägrar men på natter tar jag hennes tel o ska kolla hon vaknar o blir vansinnig att jag hade hennes tel o sen när hon uppnar upp till banken så går hon in sappt och raderar Mail framför mig jag sitter bakom henne och ser allt jag frågar men hon nekar till att ha raderat något i över 3vekor sen sätter det i gång på allvar jag vet att hon inte har många kompisar o vänner ja inte som hon har sakt till mig hon säger bara att hon ha bara sinna två vänner när jag frågar jag vet att man inte borde snoka i hennes tel o Mail börja o kolla tel Mail sms märker att det är mycket som är raderat hittar massor av porr o reklam på kontaktannonser på hennes Mail o när jag kollar hennes tel är det hur mycket tel nummer jätte många är kontantkort det finns flera nr som åter kom hella tiden men hon nekar sen lämnar jag in hen tel o får reda på att massor av Mail o sms är raderade o hennes plats tjänster är många platser som tel varigt på men inte hon till slut får jag nog av hennes nekande hon har målat ut mig som en idiot o ioförsig har hon rätt man borde ha upptäkt beteendet tidigare .när jag kofronterar henne så säger hon inget ting bara tyst o säger att jag ärsjuk i huvudet och behöver en doktor sen blir det mycket bråk och hon flyttar till mamma o pappa hon jobbar bara halv tid något hon gjorde i vårat förhållande för att sköta om barn o hemmet men nu har hon nästan inga pengar alls kvar när hon har betalt räkningar och sen låna hon en stor summa pengar i våras för att baka i hopp massa andra lån hon betalar inte något till dom stors barnen till något alls så min fråga är kan hon ta hand om dem små barnen har hon ekonomi till de hennes föräldrar betalar nog ganska mycket men jag vill inte att mina små barn har de dåligt saken är att hon även har börjat sälja något vet ej vad men jag va på hennes jobb en gång o kolla för hon brukar sluta tidigt på dagen då Stog hon vid grinden till dagis o gav en person något var på hon sedan gick till bil parkeringen o vänta på någon o lämna över något även där det är inget på faktura så något kriminält värkar de vad så vad ska jag göra med mina små barn är mycket orolig för barnen tacksam för svar varför gör man så här fast man har små barn o ett ordnat liv fattar inte mig på henne alls hon tänker inte på barnen alls tycker jag tacksam för vad jag ska göra för dem små barnen vi delar bara på dem små barnen dem stora bor hos mig