• Jannne k

Tjejer rakad eller orakad kuk

Själv rakar jag kuken

• Svar på tråden Tjejer rakad eller orakad kuk
  • Anonym (oj)

Oj, har du hår på kuken???? Min man har hår runt om kuken, men inte på.....

• Anonym (jo)

Åtminstone ansad! Men föredrar porrpung / rakad ..= inget hår i maten  

• Anonym (H)

Kan ärligt talat säga att jag inte bryr mig ett skit! Håret sitter ju inte på själva kuken, så det stör inte alls när jag suger av min sambo. Hans hår är dessutom ljust, så jag ser inte ens att det är där. Han påpekade en dag att han borde raka sig och visade hur långt det blivit, men jag hade faktiskt inte ens märkt det trots avsugningar! Är väl värre för män som ska dyka in i en buske och smaska..

• Anonym (Man)
    Anonym (H) skrev 2017-12-22 08:20:40 följande:

Kan ärligt talat säga att jag inte bryr mig ett skit! Håret sitter ju inte på själva kuken, så det stör inte alls när jag suger av min sambo. Hans hår är dessutom ljust, så jag ser inte ens att det är där. Han påpekade en dag att han borde raka sig och visade hur långt det blivit, men jag hade faktiskt inte ens märkt det trots avsugningar! Är väl värre för män som ska dyka in i en buske och smaska..

Nej det är mysigt att slicka orakad fitta.
  • Anonym (Hår)

En rakad kuk blir väl aldrig mer än en pillesnopp. Avtändande!

• Pretorian IV
    Anonym (H) skrev 2017-12-22 08:20:40 följande:

Fast om du tar in hela, får du inte en massa hår i näsan då? Eller om du slickar kulorna, blir inte det ofräscht med allt hår då?

Om du gör de aktiviteterna alltså.
  • Anonym (mjuk och len)

Rakad pung är ett måste om killen vill bli slickad där. Resten ska vara ansat och gärna lite mysigt hår att sniffa på ovanför kuken, Gillar inte helrakat.

• Anonym (N)
    Anonym (mjuk och len) skrev 2017-12-22 12:04:52 följande:

Rakad pung är ett måste om killen vill bli slickad där. Resten ska vara ansat och gärna lite mysigt hår att sniffa på ovanför kuken, Gillar inte helrakat.

Ja exakt så!! Just håret på pungen som måste bort!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hår) skrev 2017-12-22 11:26:46 följande:

En rakad kuk blir väl aldrig mer än en pillesnopp. Avtändande!

Svar på tråden Tjejer rakad eller orakad kuk