Är så otroligt trött hela tiden :(
Hej
Jag är så olidligt trött hela tiden! Jag kan sova hur mycket som helst och när jag inte sover så gäspar jag i princip konstant. Jag har svårt att komma upp på morgonen. Jag brukar oftast ställa klockan så att jag ska sova 8 timmar men det slutar oftast med att när den ringer så ställer jag fram den en timme, sen ytterligare en timme osv tills jag verkligen måste gå upp....Jag har hundar så det är det som tvingar upp mig tillslut, att de måste få komma ut. Sedan kan jag vara vaken ett par timmar på förmiddagen innan tröttheten slår till igen, ofta så somnar jag i soffan och kan då med lätthet sova ytterligare många timmar trots att jag redan sovit 12 timmar under natten.........
Jag tränar på gym och är mycket ute i skogen med hundarna, och visst under tiden jag håller på (när jag väl tvingat mig ut) så känner jag väl mig relativt pigg och energisk men jag upplever aldrig den där uppiggande effekten efteråt utan kan somna sen direkt efteråt. Så om jag exempelvis kommer upp till 9 på förmiddagen och ger mig ut i skogen direkt med hundarna och är hemma igen vid 12, så kan jag då tvärslockna i soffan och sova fram till 17-18 utan konstigheter........Somnar sedan med lätthet igen vid 21. Och så fortsätter det, dag efter dag (lediga dagar). De dagar jag jobbar så sköter jag mitt jobb men samma sak där, gäspar hela dagarna och däckar i soffan direkt jag kommer hem.....