• Anonym (Lucas)

Jill Johnson :)

Hej jag är 19 år och i mina tankar finns en tjej ständigt. Tycker att hon är en av världens snyggaste tjejer och vet inte hur många gånger hon funnits med i tankarna när jag runkat genom åren.
    Jag tränar mycket och ser bra ut, aldrig haft svårt att få tjejer men är ju medveten om att det är stor åldersskillnad.
    Förstår att det kan låta löjligt men hon är ingen idol för mig, kan nog bara crazy in love annars har jag ingen koll på vad hon sjunger utan det är utseendet som är helt perfekt. Ingen tjej kan mäta sig med henne :)

Nu när hon nyligen skilt sig finns ju en chans även om den säkert är liten men vore trevligt att ge det en chans om man vet hur man ska kontakta henne. Är jag för ung tror ni eller ska jag låta det stanna vid fantasier?

MVH Lucas

• Svar på tråden Jill Johnson :)
  • Anonym (.)

Du är för ung. Håll dig till fantasierna.

• Anonym (Lucas)
    Spislucka skrev 2017-12-27 09:48:30 följande:
    Kör på! Är inte helt ovanligt med stor åldersskillnad i förhållande.
    Fast jag är bara ute efter sex med henne ;)
  • Fru Darcy

Hahaha och vad har du att erbjuda en kvinna som Jill Johnson? Du är 19 år, helt ointresserad av henne som person och hennes musik. Det enda du vill är att knulla henne. Vad får dig att tro att hon ens skulle överväga att ligga med dig?

• Anonym (Open your heart)
    Anonym (Lucas) skrev 2017-12-26 21:44:08 följande:

Hej jag är 19 år och i mina tankar finns en tjej ständigt. Tycker att hon är en av världens snyggaste tjejer och vet inte hur många gånger hon funnits med i tankarna när jag runkat genom åren.

Jag tränar mycket och ser bra ut, aldrig haft svårt att få tjejer men är ju medveten om att det är stor åldersskillnad.

Förstår att det kan låta löjligt men hon är ingen idol för mig, kan nog bara crazy in love annars har jag ingen koll på vad hon sjunger utan det är utseendet som är helt perfekt. Ingen tjej kan mäta sig med henne :)

Nu när hon nyligen skilt sig finns ju en chans även om den säkert är liten men vore trevligt att ge det en chans om man vet hur man ska kontakta henne. Är jag för ung tror ni eller ska jag låta det stanna vid fantasier?

MVH Lucas

Trollet Hej.

En fråga.

Liknar hon din mamma?

Jag är kvinna men jag håller med att Jill Johnson är otroligt attraktiv kvinna! Hon känns så rejäl. Med enormt hjärta och hon sjunger riktigt bra, hon är en av få som håller liv i den underbara genren country med.

(Plus utsidan i kombo med allt detta)!

Hennes cover på öppna din dörr är så så fin. Ska lyssna på den nu bara därför!
  • Anonym (Lucas)
    Fru Darcy skrev 2017-12-27 12:38:19 följande:
    Hahaha och vad har du att erbjuda en kvinna som Jill Johnson? Du är 19 år, helt ointresserad av henne som person och hennes musik. Det enda du vill är att knulla henne. Vad får dig att tro att hon ens skulle överväga att ligga med dig? smile2.gif
    Haha, ja men jag kan väl inte rå för att jag tycker hon är riktigt snygg. Ja men finns väl äldre kvinnor som haft sex med yngre killar? Vad jag har att erbjuda? Hm det vet jag inte riktigt men är ju inte så att jag är någon barnunge som bor hemma hos föräldrarna och runkar till henne på pojkrummet. Har egen lägenhet och jobb men nu var det frågan om ett ligg, inte giftermål. :) Kan ju förstå att chansen inte är så stor men hoppas kan man ju.
    Nej jag är inte ointresserad av henne som person :) Tycker hon verkar vara fantastisk!
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Lucas) skrev 2017-12-27 15:47:40 följande:
    Haha, ja men jag kan väl inte rå för att jag tycker hon är riktigt snygg. Ja men finns väl äldre kvinnor som haft sex med yngre killar? Vad jag har att erbjuda? Hm det vet jag inte riktigt men är ju inte så att jag är någon barnunge som bor hemma hos föräldrarna och runkar till henne på pojkrummet. Har egen lägenhet och jobb men nu var det frågan om ett ligg, inte giftermål. :) Kan ju förstå att chansen inte är så stor men hoppas kan man ju.
    Nej jag är inte ointresserad av henne som person :) Tycker hon verkar vara fantastisk!
    Visst har du rätt i att det finns kvinnor som gillar yngre men 19 är nog i det yngsta laget. Jill måste väl vara minst 38 :)
  • Anonym (Mongo)
    Anonym (Open your heart) skrev 2017-12-27 13:02:31 följande:

Trollet Hej.

En fråga.

Liknar hon din mamma?

Jag är kvinna men jag håller med att Jill Johnson är otroligt attraktiv kvinna! Hon känns så rejäl. Med enormt hjärta och hon sjunger riktigt bra, hon är en av få som håller liv i den underbara genren country med.

(Plus utsidan i kombo med allt detta)!

Hennes cover på öppna din dörr är så så fin. Ska lyssna på den nu bara därför!

Håller liv i? Snarare suger livet ur. Det finns ingen äkta country känsla i det hon gör.
  • Spontahajk
    Besinna Dig,
    Du får runka vidare är jag övertygad om.
    Härligt med runkfantasi, där får det stanna hur skulle du "lägra" Jill?
    MVH Thomas
  • Anonym (D)

Tror inte heller chansen att du får ligga med henne är så stor =) Försöka kan du göra, hon har väl facebook?

• Anonym (Lucas)
    Spontahajk skrev 2017-12-28 04:47:29 följande:
    Besinna Dig,
    Du får runka vidare är jag övertygad om.
    Härligt med runkfantasi, där får det stanna hur skulle du "lägra" Jill?
    MVH Thomas
    Fantasierna kommer jag fortsätta med oavsett. Jag är ung men är trevlig och charmig :) Dumt att låta bli utan att försöka.
  • Anonym (Lucas)
    Anonym (D) skrev 2017-12-28 13:44:51 följande:
    Tror inte heller chansen att du får ligga med henne är så stor =) Försöka kan du göra, hon har väl facebook?
    Hon har instagram, går in på den ibland. Fina bilder :)
Svar på tråden Jill Johnson :)