• Otåligvillhasyskon

Blinkande Gubbe på CL ÄL -2 BIM

Som rubriken lyder så undrar jag om någon kan hjälpa mig.

Ska ha min mens den 29/12, idag känner jag av ett väldigt illamående och

Stickningar i brösten. Tog både grav test ifrån RFSU - negativt

Men även ett ägglossningstest idag med clearblue avancerad ägglossningstest

Och fick en blinkande gubbe? Kan jag vara gravid ändå? Hoppas verkligen detta då förra

Graviditeten sluta i ett utomhavandeskap och bortopererad äggledare.

Vill så gärna bli gravid igen och få syskon till den lilla vi har här hemma.

Någon som varit med om liknande?

• Svar på tråden Blinkande Gubbe på CL ÄL -2 BIM
  • babbi

Har inte varit med om det själv men såg en annan som också hade gjort äl-test nära BIM och trodde hon var gravid.. 2 dagar senare kom mensen :( 
    Så tydligen kan äl-test ge utslag på att mensen är på g..

• Otåligvillhasyskon
    babbi skrev 2017-12-27 13:35:45 följande:

Har inte varit med om det själv men såg en annan som också hade gjort äl-test nära BIM och trodde hon var gravid.. 2 dagar senare kom mensen :( 

Så tydligen kan äl-test ge utslag på att mensen är på g..

Okej, typiskt jag vill verkligen så gärna nu :(
  • Flikkan92

Några dagar innan BIM för mig så provade jag två olika sorters äl test i stället för grav test då jag bara hade såna hemma. Båda gav fullt utslag och på BIM hade jag köpt hem grav test som visade positivt. I morgon går jag in i v. 39!

Äl test kan ge utslag för både ägglossning och graviditet, men graviditetstest ger bara för graviditet.

Är du säker på att du haft ägglossning nyligen?

• Otåligvillhasyskon
    Flikkan92 skrev 2017-12-27 14:45:59 följande:

Några dagar innan BIM för mig så provade jag två olika sorters äl test i stället för grav test då jag bara hade såna hemma. Båda gav fullt utslag och på BIM hade jag köpt hem grav test som visade positivt. I morgon går jag in i v. 39!

Äl test kan ge utslag för både ägglossning och graviditet, men graviditetstest ger bara för graviditet.

Är du säker på att du haft ägglossning nyligen?

Vet när jag hade ägglossning och fick fast lysande gubbe då, så hoppas verkligen det tagit sig denna gången!!
Svar på tråden Blinkande Gubbe på CL ÄL -2 BIM