• Anonym (Liten)

Hur viktig är storleken?

Hur viktig är storleken egentligen för er tjejer? Jag har en kuk som är klart under medel och är alltid rädd att tjejer jag har sex med ska bli besvikna.

Hoppas jag kan få helt ärliga svar här! Jag vet att det är ett känsligt ämne och att tjejer har svårt att säga som det är om det.

• Svar på tråden Hur viktig är storleken?
  • Jannne k

Olika från brud till brud ju äldre de är så tycker ja att de inte vill ha så stora kukar .

• Skånepar

Bättre med en liten än en stor som gör ont, men du är väldigt oerfaren när du tror allt hänger på att ta kvinnan, ha du nån gång försökt att använda händer och tunga också?
    Sex är inte som på film där kvinnorna alltid suckar av vällust så fort mannen tränger in, sluta kolla porr på nätet och fråga tjejen du ska ha sex med vad hon tycker om istället för att vara macho, jag är man och ska med staken göra dig till världens lyckligaste kvinna.

• Anonym (E)

Helt ärligt? Jag föredrar mindre framför större. Med en "mindre" kan man vara så mycket mer kreativ, risken att det gör ont är mycket mindre.

Jag har nog alltid haft den preferensen men det blev så mycket tydligare när jag förra året blev singel efter 10 år i ett förhållande med en rätt välutrustad man. Vi hade ett bra sexliv, men det går ju inte jämför med möjligheterna att dra en snabbis, kunna ha analsex flera gånger i veckan osv. Jag hade liksom glömt att penetrerande sex inte behövde vara ett sånt jävla projekt.

Sen finns det ju de som föredrar större, och sånt är liksom livet, man kan inte vara perfekt för alla.

Bästa sexet ever hade jag med en kille med ca 11 cm, den var dessutom rätt smal. Han kände som du, och vi har ofta diskuterat det. Vi kände varandra väl, och har ofta sett varandra mer eller mindre nakna så jag visste ju vad han har mellan benen. Han blev tvärförvirrad när jag "trots det" lade in en stöt. Vi funkar tyvärr inte ihop som par och hade bägge två siktet inställt på familj och barn. Annars hade jag aldrig släppt honom.

• Anonym (Liten)

Tack för intressanta svar, det har gjort mig lite klokare. :) Men finns det ingen som verkligen tycker storleken är väldigt viktig? Det kan väl inte bara vara en myt eller?

• Anonym (S)
    Anonym (Liten) skrev 2017-12-27 17:19:07 följande:

Tack för intressanta svar, det har gjort mig lite klokare. :) Men finns det ingen som verkligen tycker storleken är väldigt viktig? Det kan väl inte bara vara en myt eller?

Du HAR ju precis fått två svar som säger att storleken viktig - att det är bättre med en liten än en stor. Att storleken är viktig är INTE samma sak som att den ska vara stor.
  • Anonym (Liten)
    Anonym (S) skrev 2017-12-27 17:21:31 följande:
    Du HAR ju precis fått två svar som säger att storleken viktig - att det är bättre med en liten än en stor. Att storleken är viktig är INTE samma sak som att den ska vara stor.
    Sant, tack! Skrattande
  • Skånepar

Det finns lika många kvinnor som tycker att en enorm sak är lika viktigt som män som tycker att stora bröst eller platt mage är ett måste.
    Oavsett vad du ställer för frågor så finns det ytterligheter på alla håll, vissa vill att kvinnan ska väga -45, andra +150.
    Du kan inte ställa en sån fråga här, du får personliga svar som berättar vad svararen tycker, du måste fråga just den kvinnan du ska ha förhållande med, vill nån ha förhållande med dig, ja då har hon accepterat dig som du är.

• Anonym (E)
    Anonym (Liten) skrev 2017-12-27 17:19:07 följande:

Klart det finns, men varför ska du bry dig om just dem?

Jag tycker storleken är skitviktig, skulle aldrig drömma om att ens låta en kille 17+ ens försöka längre. Jag är kort och kurvig, inte fan försöker jag tillfredsställa män som gillar långa supermodeller

Man har liksom de fysiska förutsättningar man har.

Jag gissar att du dessutom har en fysik som inte tilltalar 100% av världens kvinnor, hänger du upp dig lika mycket på den "bristen"? Ni killar är så sjukt kukfixerade helt ok så länge ni inte låter det dra ner er och får er att må dåligt.
  • Anonym (Liten)

Jag tycker det är skönt att höra det du säger E, jag hade ett ex som tyckte det var riktigt jobbigt att min kuk var så liten och det har väl kanske fått mig att bli lite fixerad vid det... Men jag vet inte, kanske borde jag bara tänka på annat. Glad

• Anonym (A)

Får jag fråga hur "liten" du har?

Svar på tråden Hur viktig är storleken?