Inget foster på VUL
För att göra en lång historia kort; hade äl 1/12, plussade 11/12. Haft gravsymtom i form sv svullna bröst, svullna tarmar, lite illamående och trött. Har tagit tre tester med clearblue veckoindikatorbsom stegrat enl förväntan. Senast i måndags 25/12 visade det gravid 3+ (veckan innan gravid 2-3). I tisdags 26/12 fick jag sparsam brun flytning, på em lite ljusrosa. Upplevde att symtomen försvann. Igår endast lite ljusbeige flytning, väldigt lite. Har inte haft smärta alls. Upplever fortsatt att symtomen är mindre, magen mindre svullen, brösten mindre. Når lite illa fortfarande.
Imorse (vecka 5+6) var jag på vul som visade en bra hinnsäck på ca 12 mm, gulesäck men inget foster. Ingen pågående blödning, endast rester av en gammal. Läkaren sa att det kan vara för tidigt att se foster men jag känner mig ytterst tveksam. Sa tydligt att jag inte ville få falska förhoppningar. Läkaren vill ha ny kontroll om några dagar. Pratade om att jag kan ha haft äl senare men det vet jag ej stämmer då äl följdes via vul.
Någon som varit i samma sits?