han kommer i sömnen?
Jag har läst flera trådar här om killar som har sex med tjejer när tjejerna sover. Jag har varit med om något liknande. Men det var han som sov, jag var vaken. Han hade alltså sex med mig när han sov hur konstigt det än låter.
Vi har väldigt sällan sex och bråkar mycket av det av olika orsaker men det hör inte hit. Han sov på sidan och jag ville ligga nära. Han hade stånd i sömnen det har han ofta och jag vill inte ha hans stånd petande på mig. Jag brukar styra upp den under troskanten (så att den ligger fast mellan trosan och kroppen, inte i mig utan på eller ha den mellan låren, utanpå trosan. Inte som en sexgrej utan för att jag skall kunna ligga nära bekvämt.
Nu använde jag trosan. Jag la mig tillrätta och skulle sova jag med då hur jag hur han börjar andas snabbare i sömnen och sedan helt utan förvarning så kom han. Inte i mig utan på trosan och på mig. Väldigt mycket. Men han bara fortsatte sova väldigt tungt och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick upp och tvättade mig och bytte trosor. Sedan la jag mig igen och somnade.
Det känns helskumt. Jag är arg på honom men jag känner inte riktigt att han är skyldig ändå. Det är inget försvar men jag vet att han är sexuellt frustrerad och så men att ha sex med mig i sömnen känns väldigt fel. Jag vet inte vad jag skall göra. Jag har inte ens berättat för honom att han gjorde som han gjorde.