• Anonym (förvirrad)

Killar, hur märker man att ni är intresserad? Tecken!

Behöver verkligen veta alla är olika det förstår jag, men ändå. Något typiskt?

• Svar på tråden Killar, hur märker man att ni är intresserad? Tecken!
  • Anonym (haha)

Tråden ekar tom haha..undrar varför??

Tjej här så kan inte uttala mig...men du kanske får specificera hur du menar? Intresserad hur? En kåt kille går ju knappast att ta fel på;)

• Puppetmaster

Jag antar att det är (väldigt) olika beroende på hur man är som person och var man är i livet. 
    Själv är jag 40+ och när jag uppvaktar så uppvaktar jag. Det ska inte råda någon tvekan om mina avsikter. 
    Tror mycket går förlorat om man inte satsar och verkligen visar sitt intresse. 

Det gör jag genom att göra mig tillgänglig för träffar, frågar hur hon mår och lyssnar på svaret och givetvis visar jag min uppskattning för henne. Hittar på saker vi kan göra tillsammans osv. 

Sååå den som visar tydligt intresse för dig och vill veta mer om ditt liv.. Vill umgås och göra saker med dig. Den är antagligen förälskad eller på väg att bli det i dig. 

• Anonym (haha)
    Puppetmaster skrev 2017-12-29 18:32:23 följande:

Jag antar att det är (väldigt) olika beroende på hur man är som person och var man är i livet. 
    Själv är jag 40+ och när jag uppvaktar så uppvaktar jag. Det ska inte råda någon tvekan om mina avsikter. 
    Tror mycket går förlorat om man inte satsar och verkligen visar sitt intresse. 

Det gör jag genom att göra mig tillgänglig för träffar, frågar hur hon mår och lyssnar på svaret och givetvis visar jag min uppskattning för henne. Hittar på saker vi kan göra tillsammans osv. 

Sååå den som visar tydligt intresse för dig och vill veta mer om ditt liv.. Vill umgås och göra saker med dig. Den är antagligen förälskad eller på väg att bli det i dig. 

Åh exakt det svar som jag går och väntar på ska uppenbara sig i en livslevande man:)
  • Anonym (Ff)

Min man la ner tiden på att prata skriva träffas planera nya träffar offra sig göra det jag föreslagit fast han tyckte det var nervöst och jobbigt,ställde frågor lyssnade enormt mycket på mig när jag pratade ut om livet, visade omsorg uppvaktade och romantisk och mysig.

Det största tecknet oavsett kön är att man ger sin tid.

• Puppetmaster
    Anonym (haha) skrev 2017-12-29 18:55:35 följande:
    Åh exakt det svar som jag går och väntar på ska uppenbara sig i en livslevande man:)
    Tomte
    Det finns åtminstone en kvar så ge inte upp 
Svar på tråden Killar, hur märker man att ni är intresserad? Tecken!