• Anonym (Trevje)

Trekantsdröm för man - MMF eller FFM?

Många män fantiserar om att vara två män om en kvinna, ofta deras egen fru. Det omvända är också vanligt.

Vilken fantasi är bäst för män, att vara två män med en kvinna eller ha två kvinnor i sängen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trekantsdröm för man - MMF eller FFM?
  • Anonym (sexy)

Men det ä ju en utopi rent praktiskt är det nog trevligast för kvinnan om hon får två män som man är det nog för mycket att föröka göra det för två kvinnor

• Skånepar

Beror på hur mycket kvinnorna ägnar sig åt varandra, ibland kan mannen vara helt överflödig.

• Anonym (sexy)
    Skånepar skrev 2017-12-30 15:44:17 följande:

Beror på hur mycket kvinnorna ägnar sig åt varandra, ibland kan mannen vara helt överflödig.

Ja men då är ju det inte någon trekant längre !!!
  • Anonym (Man)

MMF - alltid

Skäl; jag klarar inte att tillfredsställa två brudar. Att hjälpas åt att få en kvinna (gärna min flickvän) nå nirvana vore kul.

Har ingen egen fantasi om två tjejer själv heller.

• Anonym (sexy)

Får väl föröka med det men det ar ju svårt att slita tanken...

• Anonym (Bikille)

Jag är bisexuell, så mmf känns rätt givet:)

• snuttplutt
    Anonym (Bikille) skrev 2017-12-30 19:42:41 följande:

Jag är bisexuell, så mmf känns rätt givet:)

samma här Flört
  • Pretorian IV

Jämt skägg, båda är läckra på sitt sätt.

Men ska jag vara med två kvinnor så får de vara bisexuella, annars blir det mest som ett fyspass att göra båda nöjda.

Dessutom är en del av grejen med att vara med två kvinnor att de även har sex med varandra, tycker jag.

Vissa grejer blir troligen heller inte aktuellt om tjejerna är helt heterosexuella, tex att de hjälps åt att suga av en. Då blir det ju rätt mycket kontakt även mellan tjejernas munnar och tungor.

Men att vara två killar som ger full fokus åt en kvinna är riktigt läckert det med. Inte mycket som slår en ordentlig dubbelmacka!

• Anonym (tre)

MMF lockar inte, och skulle aldrig i livet ha det med min kvinna. För mig (och oss) är det enbart MFF som gäller. 

Svar på tråden Trekantsdröm för man - MMF eller FFM?