• Ellen92

Nidblödning?

Jag har exakt 1 vecka kvar till mens och idag kom det lite rosa/rött blod men ingenting efter. Hade sex för 9 dagar sen. Det har känns som om mensen skulle komma när som helst senaste veckan, molande värk som nu har avtagit.

Kan det ha varit en nidblödning?

• Svar på tråden Nidblödning?
  • Jag är bara jag

Stämmer tidsmässigt, men det går ju aldrig veta tvärsäkert om det var det. Många  embryon fäster dessutom, men dör direkt (s.k kemisk graviditet).

• Ellen92
    Jag är bara jag skrev 2017-12-30 22:35:40 följande:

Stämmer tidsmässigt, men det går ju aldrig veta tvärsäkert om det var det. Många  embryon fäster dessutom, men dör direkt (s.k kemisk graviditet).

Nej precis, kan ju vara så att mensen är tidig och kommer igång imorgon ändå annars. Hoppas dock inte det ????
  • Jag är bara jag
    Ellen92 skrev 2017-12-30 22:38:50 följande:
    Nej precis, kan ju vara så att mensen är tidig och kommer igång imorgon ändå annars. Hoppas dock inte det ????
    Hade du äl för en vecka sen typ ska ju inte mensen komma nu. Så hoppas kan du ju ett tag till. Glad
  • Ellen92
    Jag är bara jag skrev 2017-12-30 22:40:50 följande:

Hade du äl för en vecka sen typ ska ju inte mensen komma nu. Så hoppas kan du ju ett tag till.

Tog inget äl test så kan inte vara helt säker men hade sex 8 dagar efter senaste mensens sista dag och enligt min kalender brukar jag ha äl där i dagarna. Vi har försökt ett bra tag nu mer eller mindre men jag har slutat ta tester och analysera för mycket. Men har aldrig haft en blödning som slutat innan mens så det blir svårt att inte undra nu när man ändå hoppas ?
  • Jag är bara jag
    Ellen92 skrev 2017-12-30 22:44:26 följande:
    Tog inget äl test så kan inte vara helt säker men hade sex 8 dagar efter senaste mensens sista dag och enligt min kalender brukar jag ha äl där i dagarna. Vi har försökt ett bra tag nu mer eller mindre men jag har slutat ta tester och analysera för mycket. Men har aldrig haft en blödning som slutat innan mens så det blir svårt att inte undra nu när man ändå hoppas ?
    Undrar gör man hur man än försöker unvika det. Kämpade själv i drygt 10 år så det känns igen. Haft 3 nidblödningar senaste 3 graviditeterna, men jag låg lågt ändå efter alla år, men tycker du kan hoppas på.
  • Ellen92
    Jag är bara jag skrev 2017-12-30 22:47:10 följande:

Undrar gör man hur man än försöker unvika det. Kämpade själv i drygt 10 år så det känns igen. Haft 3 nidblödningar senaste 3 graviditeterna, men jag låg lågt ändå efter alla år, men tycker du kan hoppas på.

Är överviktig också och har väl mer eller mindre antagit att det är därför det inte blivit några plus än, men än så länge hoppas jag och blir det inget är det bara att ta nya tag :)
Svar på tråden Nidblödning?