• Anonym (trött)

Kan inte sova brevid en kille?

Hej! Jag har ett konstigt problem som jag undrar om någon känner igen sig i, jag kan inte sova brevid en kille och har aldrig kunnat. Nu pratar jag inte om ett långvarigt förhållande utan mer tillfälliga partners.

Jag har inget problem med närhet med en kille men efter sexet så blir jag orolig i hela kroppen. Jag blir helt uppstressad och skakar på fötter och vrider och vänder på mig hela natten. Det har inte att göra med att det blir för varmt eller nått annat fysiskt utan jag vet inte varför det blir så. Nu har jag inte sovit på ett dygn.

Känner någon igen sig i detta?

• Svar på tråden Kan inte sova brevid en kille?
  • taquine

Nej känner inte igen mig, men är det ditt hem så skicka hem honom. Det hade jag, eller förvisat nissen till soffan;)

Goodness me
  • Anonym (trött)

Jag tycker det är jättemysigt att skeda så det vill jag ju inte. Men kroppen går på högvarv verkligen. Mycket märkligt! Aldrig en blund

• Anonym (J)

Ja och nej jag kan inte heller sova bredvid ngn men jag har inte som du att det gäller just ngn speciell.

Jag kan inte sova bra bredvid någon alls pga av sömnproblem och känslighet. Jag kan knappt sova alls själv. Ett enda litet ljud eller störning reagerar jag på om jag inte är i sjupsömn.

En tillfällig kille känner du ju inte så fötstår att det är svårt att koppla av bredvid.. du är ju inte trygg med honom.. du kansle tänker vad han ska tycka om dig eller om han ska gör något med dig när du sover. Verkar inte så konstigt att kroppe e mer på sin vakt bredvid en främling.

• Anonym (trött)
    Anonym (J) skrev 2018-01-01 13:30:51 följande:

Ja och nej jag kan inte heller sova bredvid ngn men jag har inte som du att det gäller just ngn speciell.

Jag kan inte sova bra bredvid någon alls pga av sömnproblem och känslighet. Jag kan knappt sova alls själv. Ett enda litet ljud eller störning reagerar jag på om jag inte är i sjupsömn.

En tillfällig kille känner du ju inte så fötstår att det är svårt att koppla av bredvid.. du är ju inte trygg med honom.. du kansle tänker vad han ska tycka om dig eller om han ska gör något med dig när du sover. Verkar inte så konstigt att kroppe e mer på sin vakt bredvid en främling.

Ja okej nej det är ju lite olika saker. Låter dock jobbigare.

Även fast jag känner mig ?trygg? (tror jag) så är kanske kroppen ändå naturligt inställd på att vara på sin vakt. Har ingen kompis som har samma problem dock så verkar konstigt men kan vara!
  • Anonym (Fe)

Jag blir sådär kring en person som vill ha sex / tänder på mig / gillar mig när jag inte gillar något med han tillbaka. Fett awkward att dela säng.

Är inte naturligt för mig att ha sex med någon främling och sen bara sova gott. Känns så jäkla skumt.

• Anonym (blurk)

Ja känner igen mig helt. Kan aldrig sova med killar i begynnelsestadiet. Vill heller inte sova med ons eller kk´s. Måste vara ordentligt kär eller lita på en person för att klara det. Gillar inte den biten rent allmänt och sover allra helst själv om jag inte är väldigt kär så att säga. Har svårt för den ofräscha aspekten på morgonen t ex .Tycker det är för intimt och att folk är rätt fula när de vaknar inkl mig själv och att det är plågsamt att käka frukost och sådant. Sånt påverkar min attraktion.

• Anonym (trött)
    Anonym (Fe) skrev 2018-01-01 13:45:30 följande:

Jag blir sådär kring en person som vill ha sex / tänder på mig / gillar mig när jag inte gillar något med han tillbaka. Fett awkward att dela säng.

Är inte naturligt för mig att ha sex med någon främling och sen bara sova gott. Känns så jäkla skumt.

Varför har du sex med nån du inte gillar eller blir tänd på? Förstår att det inte känns naturligt om du inte vill själv?
  • Anonym (trött)
    Anonym (blurk) skrev 2018-01-01 14:12:11 följande:

Ja känner igen mig helt. Kan aldrig sova med killar i begynnelsestadiet. Vill heller inte sova med ons eller kk´s. Måste vara ordentligt kär eller lita på en person för att klara det. Gillar inte den biten rent allmänt och sover allra helst själv om jag inte är väldigt kär så att säga. Har svårt för den ofräscha aspekten på morgonen t ex .Tycker det är för intimt och att folk är rätt fula när de vaknar inkl mig själv och att det är plågsamt att käka frukost och sådant. Sånt påverkar min attraktion.

Jag håller absolut med om att det är jobbigt på morgonen och plågsamt att äta frukost osv. Dock vill jag sova med killen oavsett om det är kk eller ons. När han håller om en under natten tycker jag är bättre än akten själv nästan haha. Ändå blir jag helt orolig orolig i kroppen.

När han fingrade mig lätt bara för att det är ?mysigt? och höll kvar sina fingrar inuti så kunde jag få ro men när han somnade och drog bort dom så fick jag ångest igen. Sorry for too much information men ja det är väl nått psykiskt med andra ord.
Svar på tråden Kan inte sova brevid en kille?